grcossie Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 (edited) Kan være en abs ring som har fått skade eller knekt. Det er ikke så vanlig på disse bilene egentlig, men allt kan skje.Fikset en abs på en Cosworth i går, bare ved å ta ut og inn relea og stikket på modul. Er nok noe som har hengt seg opp der Edited October 9, 2009 by grcossie
91cossi Posted October 9, 2009 Author Posted October 9, 2009 Da her jeg funnet ut hva det var som gjorde det. Var o-ringen på ene sensoren fremme som hadde "svulma" slik at når jeg trodde at den var skikkelig i så var den ikke det lell.Fillefeil som jeg kunne sett for lenge sia
grcossie Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Da her jeg funnet ut hva det var som gjorde det. Var o-ringen på ene sensoren fremme som hadde "svulma" slik at når jeg trodde at den var skikkelig i så var den ikke det lell.Fillefeil som jeg kunne sett for lenge sia Greit når det er billig iallefall hehe
xXx Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 er det for eksempel en ledning man kan koble bryteren på slik att mann kan slå av abs,en uten om og dra ut stikke eventuelt for bane kjøring og sånn??? ingen som har noe svar???? RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Tore_TJ Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 bare å koble bryteren via noe til absen det.. er vel nok med en sensor..
Recommended Posts