Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da er tiden inne for å begynne å lakke opp igjen svarte detaljer på min Sierra Cossie.

Det er da snakk om dørhåndtakene,speilrammen,listen på sider av bakruten og det svarte på vingen....

Lurer på hvilken svart farge som blir brukt. Er ikke såååå mange å velge mellom da. Har en anels om at det er "Opel svart" som vi kaller det.

Mulighetene er også,svart matt,silkematt,blank med matt klarlakk....

Flere forslag?

www.moldestuket.com

Posted

Neinei,folk er negative til at detaljer er lakkert i bilens farge,men når jeg skal lakke det tilsvarende orginalt er det ingen svar å få....Får bare lakke det samme farge som bilen blir da. :rolleyes: :P

Serriøst ingen som vet hva som er mest likt orginalt??

www.moldestuket.com

Posted (edited)

Fullt klar over det... Skal lakkes, så slipper jeg at de blir "hvit" og kjedelige med tiden.

Edited by Curley

www.moldestuket.com

Posted
Fullt klar over det... Skal lakkes, så slipper jeg at de blir "hvit" og kjedelige med tiden.

Da er det vel bare og ta turen innom nærmeste sjappe som blander lakk og be om "plast sort" :P

Men for og svare litt mer seriøst så ville jeg brukt silkematt svart for og få tilnærmet orginal finish.

Posted

Ja,er stammkunde på Øverland lakk i Molde,så det går godt...

Men,bedre å sitte i soffan å få svar,isteden for å ta med seg del for å få et svar som kanskje er feil...

Sier ikke at noe er rett,men tenker da på erfaringer folk har gjort seg når de har lakket de jeg skal lakke.

Men,tydligvis ingen som har det... :rolleyes:

www.moldestuket.com

Posted
Ja,er stammkunde på Øverland lakk i Molde,så det går godt...

Men,bedre å sitte i soffan å få svar,isteden for å ta med seg del for å få et svar som kanskje er feil...

Sier ikke at noe er rett,men tenker da på erfaringer folk har gjort seg når de har lakket de jeg skal lakke.

Men,tydligvis ingen som har det... :rolleyes:

Jeg har lakkert plastdekselet mellom panser og frontrute, brukte da silkematt svart, ble samme finish som orginalt. Alt annet som jeg orginalt har i sort plast er nå i carbon i stedet ;)

Posted

Jeg skal lakke det dekslet der jeg også med det samme...Det er ikke det værste å lakke opp igjen om det blir mislykket heller da...Svart er jo enkelt å sprøyte,type matt sådan...

www.moldestuket.com