GlennAre Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Bremselyset har fungert bra heletiden, frem til i dag.jeg bare satt og fikkla med pedalene så fikk jeg bare dratt bremsepedalen i mot meg, og da så det "klikk" så kunne jeg vippe pedalen langt oppover, men bremsene funkerte for det.Men så ser jeg like etterpå at bremselyset har begynt og lyse konstant, hvis jeg drar pedalen langt i mot meg så slukker det.Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få fiksa det? og hvordan fungerer det der egentlig?haster egentlig også litt - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
fiesta_xr2i Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 bremselys bryter'n under pedalen din som henger . 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
GlennAre Posted September 28, 2009 Author Posted September 28, 2009 bremselys bryter'n under pedalen din som henger .men åssen kunne den plutselig begynne og henge av at pedalen ble dratt oppover?og hvordan fikser man det? kan jo ikke være så vanskelig når det skjedde av så lite? - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
rubenl Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Bryteren sitter festa med et rundt klips, når du dro pedalen mot deg har klipset løsna og bryteren står på konstant.enkelt å fikse, la pedalen være å sett på plass klipset og pass på at bryteren er trykt inn av bremsepedalen.
GlennAre Posted September 29, 2009 Author Posted September 29, 2009 Problem løst, var jo bare og dytte frem igjen brytern under der - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
Recommended Posts