Ford ragger Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 (edited) Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell. Karosseritype, og antall dører. Kilometerstand. Farge utvendig. Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. Ford Sierra IS 2.0i OHC1987Kombi 5dørsca300.000Sølv grå, svart under listene og svart panser.5trins manuel (type 9) Bilen selges som en komplett delebil. Da jeg ikke har tid eller ork til og selge den i deler. Bilen er elg skadet i V.fram skjerm, begge V.dører. Mangler litt diverse som framstoler, div lister, låser, fram fanger, pluss sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farta. Selges så fort som overhode mulig. Kurant for en som skal bygge om forgasser bilen sin til IS. Her har du alt du trenger. I tilegg sitter det bakstilling med orginal 7" diffbrems med skrudde drivaksler. Mener og huske at det begynte og bli noen lyder i diffen så stand på denne er noe usikkert Bremse tromler bak og 260mm bremseskiver og kalipere foran fra sierra 2.9I. Nesten nye gass dempere foran med ukjent merke senkefjører. Bak sitter det bilstein gass dempere og orginale fjører.Hadde bilen som bruks bil i rett over ett år før jeg møtte elgen med den, så da plukket jeg av skiltene og satt den bort, men nå har jeg ikke plass til bilen lenger så den må bort. Synd og kaste så mye bra deler. Overhalte toppen før jeg tok i bruk bilen, da ble ventiler slipt, nye ventil tetninger, nye pakninger og resten som hører med. Prosjekt tråd med noen bilder kan ses her: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=33388&hl= Bilen selges komplett, gidder ikke å selge noen deler av bilen da jeg vil bli kvitt hele bilen på en gang. Jeg nås på 98472803Delebilen befinner seg i Trøgstad Indre Østfold.Pris antydning 1000kr +vrakpant. Eller bud. Glemte og ta med at det ikke er noen skyldige avgifter på bilen. Edited September 23, 2009 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 26, 2009 Author Share Posted September 26, 2009 Ingen som trenger delebil?? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Da er bilen solgt til en kar på fetsund. Så da kan tråden stenges.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts