rwdhansen Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 Vurderer om jeg skal selge en av mine biler. Dette er en 1988 Sedan 2.0CL Bilen har en skade på førersiden, så den ser ikke bra ut, men er teknisk meget bra stand.Bilen er grønn, men har hvit førerdør og hvit passasjerdør forran.Disse ble byttet pga rust og tidligere nevnt skade Minus ved bilen:-Ruglette framskjern-Bulk i venstre bakdør-hvite framdører på grønn bil Jeg kjøpte den som en arbeidsbil/vinterbil men har bestemt meg for at dette ikke er nødvendig.Bilen var på eu 5 september fikk følgende feil: Gåent hjullager venstre bak og forranSprekte bremserør bakKnust baklyktDeffekt drivakselmansjettDeffekt skiltlys Alt er ny byttet å bilen skal på eu etterkontroll på onsdag og leveres derfor ferdig eu godkjent i 2 år.Årsavgift er betalt. Eksosanlegget ble også byttet før EU-kontroll så dette er helt nytt helt i fra manifold.(dyrt)Ble også byttet luffilter, plugger og termostat, samt renset varmeregisteret. Orginalratt medfølger bilen link til bilder: http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.w...46;_cmd=similar
Recommended Posts