Stianwang Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 (edited) Lufter salg av felgene mine.. er MEST interesert i en ren byttehandel i andre felger. (MINST 16") Kjøpte felgene av Cossyman85 her på forumet og har ikke fått brukt de noenting pga motorras... De trenger litt shining men kan ikke se at de er skjeive på noe vis.. Kan godt fikse de opp og lakke de osv men da stiger jo prisen.. Selger de rett å slett fordi jeg er redd de skal subbe i forskjermen, og det har jeg lite lyst til siden bilen er nylakket !, har ikke lyst til å valse heller av samme grunn. KOM MED BYTTEFORSLAG skambud trenger ikke folk gi engang.. gjør meg ingenting å beholde de for jeg syntes de er gørrfete Kan nåes på 45403539 hele døgnet eller på PM PRIS=BUD ET=Vet ikke Står slitte 215 45 17 på de nå.. Felgene befinner seg i Arendal Mvh Stian Wang Johannesen Her har du samme felgene på annen cossie sedan.. http://media.photobucket.com/image/tsw%20i.../Picture079.jpg Edited September 20, 2009 by Stianwang Link to comment Share on other sites More sharing options...
92cossi Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Desse er nå solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts