Guest joSTein Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 Heisann:) Jeg er først og fremst på jakt etter senkesett og en liten takvinge til min ST170. det er en 2003 mod. femdørs. jeg har ikke klart å finne noen greie sider på egenhånd. så hvis noen har tips til nettsider eller butikker jeg kan oppsøke blir jeg takknemlig:)
Koks Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 (edited) Heisann:) Jeg er først og fremst på jakt etter senkesett og en liten takvinge til min ST170. det er en 2003 mod. femdørs. jeg har ikke klart å finne noen greie sider på egenhånd. så hvis noen har tips til nettsider eller butikker jeg kan oppsøke blir jeg takknemlig:) http://www.styling-tech.no/ Alt de har ligger ikke ut på sidene, men de er importør av rieger bla, så det er bare å finne det du vil ha i rieger katalogen å snakke med dem.http://www.rieger-tuning.de/ Så trykker du bare på online katalog Edited September 21, 2009 by Koks
laRS-2000 Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 Senkesett og liten takvinge er jo sånt som Ford hadde i ekstrautstyrkatalogen til desse bilane det
Guest joSTein Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 sier du det, hadde jeg kjøpt den ny hadde jeg nok tatt det med, men som enkeltdeler å kjøpe i ettertid ser jeg for meg at det hadde blitt voldsomt dyrt med originale ford-deler:)
laRS-2000 Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Sei ikkje det!Har du hørd med Ford i det heile tatt?
Guest joSTein Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 nei har forsåvidt ikke det:P skal høre nården skal inn på service neste uke:) vingen får jeg vel der, men senk og lykter bestiller jeg fra BS tror jeg. om noen har tips til ett sted som har godt utvalg i felger til focus så takker jeg for tips der og:)
Recommended Posts