Guest AndreasWetrhus Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Sliter litt med å få T5 kassa til å holde i vingebilen nå. Hva finnes det av drevsatser som går i den? noe som holder opp imot 500 nm. Har ikke lyst på rettskårne drev pga bråk da jeg bruker bilen endel langs veien. Har sett det finnes en quaife innsats. noen som har erfaring med den? -Andreas
mr.cossie Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 kjører med t 5 kasse jeg og motor som har bremset 600nm. går på 2 sommeren nå. mest bane. syns den fungerer fint jeg. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
armani Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Har selv most 2 t5 kasser i år og byttet til quaife (gearboxman) drevsats nå. Det bråker vesentlig, men holder.Hos meg sliter jeg med at 5. giret ikke holder ved pådrag. Er det flere personer i bilen samtidig er det enda værre, da knekker det bare jeg ser på gassen.. Den nye drevsatsen fra quaife tåler hvertfall alt jeg klarer å gi den 2wd sierra cosworth
Recommended Posts