Guest Excaliburzz Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Som det står i topicen; Finnes det andre typer dyser til 2.0is?Finnes det noen større originalt på andre typer(som f.eks Xr4) som kanskje er "bedre" enn de jeg har nå og passer på EFI'n uten å modde.Eller må det kjøpes uoriginalt og svindyrt? hehe Noen om vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Det finnes sikkert mange forskjellige dyser som passer, men tar jeg ikke feil, så er det ikke å anbefale, du kommer ikke til å få den til å gå skikkelig, en tillegs innsprøyting er vel bedre da....??? hvorfor skal du ha "mere" bensin?? turbo?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Det er ikke bensinen man sliter med å få nok av på NA, det er luften. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Excaliburzz Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Var en liten framtidig plan å prøve meg på en liten snurre ja En kompis som har en liiiten Garrett T2 liggende som jeg fikk litt lyst til å prøve(kun som prøve ja) for så å se om jeg vil ha noe større. Så det er ikke å anbefale å skifte dyser hvis jeg vil ha mer sprut åsså? Har også lurt på dette med tilleggssprut...Altså den derre ekstra dysa...Hvor plasseres den da? Og vil den isåfall sprute litt ekstra i alle sylindre(noe som vell egentlig er en selvfølge?)eller kun i 1(Det vil jo være dumt).Har egentli aldri skjønt dette, så hvis noen vil forklare så Go for it Takktakk Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 tillegsdysen\e monteres rett før gass spjeldet på trykkrøret. Du trenger og en trykkbryter pr extra dyse du vil ha. Eller et tillegssprut som MF2 feks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Skal gå bra å lade opp til 0,3 bar med helt orginalt urørt sprut. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
po0key Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 jeg bruker audi s4 dyser men har sugemotor Link to comment Share on other sites More sharing options...
forddigger Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 viss du ser øverst på sierra delen her så står alt du trenger å vite om å bygge is turbo. der står alt du trenger. så å si alt iallefall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now