Jump to content

Dyser til IS...


Guest Excaliburzz

Recommended Posts

Guest Excaliburzz

Som det står i topicen; Finnes det andre typer dyser til 2.0is?

Finnes det noen større originalt på andre typer(som f.eks Xr4) som kanskje er "bedre" enn de jeg har nå og passer på EFI'n uten å modde.

Eller må det kjøpes uoriginalt og svindyrt? hehe

 

Noen om vet?

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz

Var en liten framtidig plan å prøve meg på en liten snurre ja ;)

En kompis som har en liiiten Garrett T2 liggende som jeg fikk litt lyst til å prøve(kun som prøve ja) for så å se om jeg vil ha noe større.

 

Så det er ikke å anbefale å skifte dyser hvis jeg vil ha mer sprut åsså? Har også lurt på dette med tilleggssprut...Altså den derre ekstra dysa...Hvor plasseres den da? :huh: Og vil den isåfall sprute litt ekstra i alle sylindre(noe som vell egentlig er en selvfølge?)eller kun i 1(Det vil jo være dumt).

Har egentli aldri skjønt dette, så hvis noen vil forklare så Go for it ;)

 

Takktakk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Skal gå bra å lade opp til 0,3 bar med helt orginalt urørt sprut.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...