torstein Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Trenger noe småting til motoren min. * Termostathuset* Oljeslangen som går til turboen, heile greia med oljetrykksmåleren.* Saken på innsuget som holder speed wiren.* Bensin pumpe som klarer 330 oppsett.* Bensin trykks regulatoren. Edited October 9, 2009 by torstein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 har et termostat hus til 4x4 vis du trenger det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Har braketen til speed wire. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
torstein Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 har et termostat hus til 4x4 vis du trenger det Den passer vel ikke til min. må nok ha 2wd har et termostat hus til 4x4 vis du trenger det Den passer vel ikke til min. må nok ha 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Den passer vel ikke til min. må nok ha 2wd Den passer vel ikke til min. må nok ha 2wd passer det vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fordgutten Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 jeg har bensintryksregulator Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 har en fuelrail og bensintrykk reg til 2wd, har oxo ett 4wd termostathus og vanlig ohc 8v termostathus... tlf 90739220 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattlesnake Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 jeg har bensinpumpe holder til 400 hk....vil ha 500 for den tlf 99375148 Link to comment Share on other sites More sharing options...
torstein Posted September 24, 2009 Author Share Posted September 24, 2009 Fått kjøpt regulator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeH Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Trenger noe småting til motoren min. * Termostathuset* Oljeslangen som går til turboen, heile greia med oljetrykksmåleren.* Saken på innsuget som holder speed wiren.* Bensin pumpe som klarer 330 oppsett.* Bensin trykks regulatoren. Har Termostathus, oljeslange turbo- 2wd, Std cosworth bensinpumpe. Har muligens brakett til gasswire òg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts