Guest Roko Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 hei, lurer på om noen har erfaring med de HER og tilsvarende dempere bak? Kan jo tenke meg at de ikke er i nærheten av noe Koni, Men passer fint inn i budsjettet... Så hvis noen har eller har hatt disse montert, hvordan var kjøregenskapene/kvaliteten/holdbarheten? Er de verdt pengene? Hvor mye stivere blir dette i kombinasjon med senkefjærer, i forhold til originaldeler? Takker og bukker for svar
Guest Roko Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Har sett litt rundt på andre forum men finner mest om den justerbare varianten... Men leser at de er i overkant stive. Men er jo litt kjipt hvis det bare varer i ett par måneder, Prisen var jo nesten for god til å være sann Vil gjerne vite om noen har prøvd disse, om det bare er søppel eller?
exin89 Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Var utrolige priser for komplett sett med fjører og dempere. Mye mulig disse testes ut her i gården etterhvert. Men kunne jo vert greit med noe tilbakemeldinger først! 91' Ford Sierra Sedan 4x4 2.0i DOHC | R.I.P.......93' Ford Sierra Stv 4x4 2,9 cosworth | TIL SALGS...... 92' Ford Sierra Stv 2wd DOHC | TIL SALGS00' Landrover Defender TD5 | Bruksbil.......97' Peugeot 106 II | Slalombil
Guest Roko Posted September 15, 2009 Posted September 15, 2009 det jeg tenkte også.. er jo nesten for godt til å være sant men tror faktisk jeg slår til på disse etterhvert...
crazzzzyboy Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 har kjørt med v-maxx sine justerbare på focusen min i 1 års tid nå og er veldig fornøyd. eneste jeg har merka er at justerings skruene på mitt sett er i alu. så det er ikke så glad i fukt og stålet i demperne, men fikk bare lagd mutter i rustfritt:) Alt i lat en god opplevelse for den summen..
grandisjohn Posted September 16, 2009 Posted September 16, 2009 (edited) Kjøreegenskapene på en Focus er vel fullgode nesten uansett type fjærer/demper oppsett.. Men syns da ikke 800 kr demperen er spesielt billig. Og det kan jo bety at de er av kvalitet. Til sammenligning koster justerbare AVO dempere ca tusenlappen per stykk foran til Sierra. Så ikke mye man behøver å legge på for å få bankers kvalitet. Men de røde fine senkefjærene de selger der var billige. Og i praksis eksakt de samme som f.eks Eiker selger, bare muligens med et annet navn. B&G, Ventura, Cobra, osv.. samme ulla alt sammen. Edited September 16, 2009 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan.
kjawie Posted October 5, 2009 Posted October 5, 2009 Er det noen som har erfaring med bestilling ifra v-maxx.no siden? Tenker då på dette med forhåndsbetaling, trenger ikke å bli den smarteste investeringen du gjør akkurat, hvis du treffer på de rette folkene..
Recommended Posts