Jump to content

grom bane/drifter til salgs


Mr. Skoog (drifting)

Recommended Posts

ble litt feil den første annonsen prøver igjen.

bilder kan mailes!

http://i263.photobucket.com/albums/ii123/l..._100509_068.jpg

 

er du lei ketsjup effekten så er dette bilen for deg!!!

 

sjassi:

fjernet hjulbrønn

helsveisetbur i a- stolper og tårn fremme

boltet i b-stolpe

sveiset igjen tanklokk og takluke

lakert i hvit utenpå og svart inni

1 års gamel sveising av kanaler + div. ikke mye rust på bilen

svisa igjen unødvendige hull i motorrom

flere pansere følger med(et custom og et knekt 4x4 og 2 orginale)

 

understell:

pollyuretan foringer bak og noe fremme ellers er det motorsportforinger som er hardere enn polly

4x4 bakstilling og vingebil forstilling

sveisa travers får montering av 4x4 vibratech foringer

gas coilovers

extreme modda tannstang for maxxx rasttutslag(vi snakker nesten 240 svingradius)

 

drivverk:

org.4x4 diff 7" sveisa

grøv mellom axel fra gkn(følger bare ved komplett salg)

b/v t5 heavy duty kasse (følger bare ved komplett salg)

selholm forsterka clutch med masse vekter (følger bare ved komplett salg)

 

bremser:

foran blackdimond skiver

bak turbogrove skiver

redstuff klosser

metallspunnede slanger fra earl`s

nye rør og masterpumpe

ingen bremsevogge

kuleventil til bakbremser(for litt ekstra moro)

1 års gamle calippere

 

 

motor:(følger bare ved komplett salg)

cossi motor passer rett nedi!

sitter nå en ford 302 motorsportmotor

345 hk 570nm

holly 650 dobbel forgasser

airgap 23 innsug

fox hedders custom eksos etter ytelse

mallory tenning

digital turtallssperre ( justerbar fra 4000-10000rpm)

 

interiør:

sabelt stoler (sjåføstol er justerbar)

4- pungt seler

trekt dasbord med filt

org cossi ratt.

hydralisk brekk

el- vinduer foran

stereo (clarion spiller med org. focus høytallere)

målere brytere og div kan diskuteres.(følger bare ved komplett salg)

2 hovedsrtømbrytere

65liter fuelcell med filter og pumpe fra cosworth

metalspunnede slanger og na koblinger hele veien inne i bilen http://i263.photobucket.com/albums/ii123/l..._100509_033.jpg

 

grom vogna:

dette er en bil som går heftig med hastighetslisens. men siden vi er inne på et ford forum som bare liker cosworth så er bare bilen til salgs uten motor og gir. kan selvfølgelig selge hele også.

her har dere muligheten til å få et bra utgangspungt med mindre rust. ikke masse rust men litt. 1989 modell norsk bil men skilter er levert mangler. dette har ikke noe å si får hastighetskjøring. ring eller mail. sms blir ikke svart

 

kontakt:

kenneth schaug

tlf. 90518239

kennethschaug@hotmail.com

 

sted:

follo (ski kommune)

Edited by Mr. Skoog (drifting)

focus (black edition) 02 1,8 tdci

sierra v8 drifter (RIP!)

sierra 87 3 dørs (the new beast)

69 firebird 400

Link to comment
Share on other sites

Men hvorfor maile bilder???? Få bildene ut her då. En annonse er ubrukelig uten bilder.

Vi skal alle bli gamle men å bli voksen er frivillig!!

 

93 Escort cosworth

11 BMW F11 535d

05 BMW E87 120d

01 Kawasaki ZX7R

Link to comment
Share on other sites

sorry offtopic, men kunne du laget en how to på det tannstaget ditt med noen bilder?please6oy.gif

det hadde nok vert en skikkelig bra stikky på Teknisk forumet ;)

 

er det ikke denne bilen det er snakk om da?. ligger jo mange bilder ute på forumet av den ;)

DSC_3248_1280.jpg

 

å da er det vel og deg som 351RS fikk sitte på med på våler..

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

sorry offtopic, men kunne du laget en how to på det tannstaget ditt med noen bilder?please6oy.gif

det hadde nok vert en skikkelig bra stikky på Teknisk forumet ;)

 

er det ikke denne bilen det er snakk om da?. ligger jo mange bilder ute på forumet av den ;)

DSC_3248_1280.jpg

 

å da er det vel og deg som 351RS fikk sitte på med på våler..

stemmer det vøtt. har desverre ikke noen bilder men det kosta 3k i uniballs og det er bare to :wacko: . men det er verdt det.

kan se hva jeg får til.

 

har i hovedsak flyttet armene fra tannstanga lenger inn mot senter på spindel. jeg flyttet ca 5 cm og har to runder på rattet fortsatt men det går nesten baklengs igjennom svingene. det eneste som er litt kjipt er at du må feste tannstanga bedre for det blir litt krefter der. og hard servo er et must! derfor løsner tannstanga. :blink: kan bli en artig opplevelse.

 

skal se om jeg får tatt noen bilder av det i kveld jeg

focus (black edition) 02 1,8 tdci

sierra v8 drifter (RIP!)

sierra 87 3 dørs (the new beast)

69 firebird 400

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...