Stianwang Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Trenger en IS topp til min bil eller visst vanlig gasser topp er lik så kan jeg bruke denne også.. Eneste kriterier er at kammen og vippe verket er fint og at den selvfølgelig er sånn tålig ok begynner å bli lei av å stadig vekk må sette på plass vippe armer eller litt gasspådrag Så sier litt hvor slitt den er den jeg har.. visst noen har vippe armer og en kam i god stand liggende så kan jeg bruke det også når jeg tenker meg om Jeg bor i Arendal Kan nåes på 45403539 og PM PRIS=BILLIG Mvh Stian
po0key Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Trenger en IS topp til min bil eller visst vanlig gasser topp er lik så kan jeg bruke denne også.. Eneste kriterier er at kammen og vippe verket er fint og at den selvfølgelig er sånn tålig ok begynner å bli lei av å stadig vekk må sette på plass vippe armer eller litt gasspådrag Så sier litt hvor slitt den er den jeg har.. visst noen har vippe armer og en kam i god stand liggende så kan jeg bruke det også når jeg tenker meg om Jeg bor i Arendal Kan nåes på 45403539 og PM PRIS=BILLIG Mvh Stian hadde du bare sagt ifra litt tidligere hadde jeg hatt men nå har den logge ute i 2 uker da jeg ikke trengte den
bcLars1 Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 er ikke ødlagt etter 2 uker ute ma.... bruk stålull på kammen og vask resten i sitronsyre før du tar den en omgang i delevaskeren.....
Endrewj Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Kasper har min gammle topp, bare med sitt eget gammle vippeverk og kam Taunus Mk3 banebil (Solgt)<a href="http://www.Endrewj.net" target="_blank">www.Endrewj.Net</a>
Recommended Posts