twin turbo Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 eg har ein 2000mod mondeo som drar dårli og er mye røyk av den, er mest brun røyk av den. ikkje noe røyk på tomgang men gjir gass så kommer det mye, bil fjusker litt ved javnt pådrag ikkje mye bare sånn att eg nett merker det, er det noen som har peiling hva det kan vere?Etter å ha opplevd nydelig at toppakningen røk så holder jeg en knapp på at det er dette som holder på å skje hos deg også. Kom deg til et verksted fort som F** å få tatt en kompresjonstest Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
carbon Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 tett luft filter? 4x4 cosworthE46 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts