Fresh| Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Hør på dette klippet, vare ca 2 min. Ei dame var på byen med venniner og blir kurtisert av en innpåsliten mann. Han tar ikke nei for et nei og hun gir han til slutt visittkortet sitt. Snart har hun et par beskjeder på tlf svarern sin fra denne mannen. Istedenfor å for å ringe han opp igjen sender hun meldingene til en radio i USA som setter de på lufta. Hør på dud'n og gjør opp din egen mening om hun gjorde det riktige valget Selvopptatt amerikans stud Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivi91 Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Ha ha, kvalmt. '09 BMW X5 3.0D '13 Subaru Forester 2.0i x - '86 Sierra 2.0i S x - '08 Fiesta ST150 x - '92 Sierra DOHC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Hmm jeg er tydeligvis alt for passiv når jeg er på sjekkern.. 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Hahaha, for en fyr. "I'll give u a deadline at 3 o'clock.. blabla" Link to comment Share on other sites More sharing options...
brakka Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 For en idiot jeg velger meg april Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts