oletider Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 (edited) kunne tenkt meg å kjøpt en utolla 2trekker, om det er noe nso mer intresert i å selge det.helst nokså fin stand. si ifra om noen har noe intresangt:)holder til i søgne vest-agder tlf90234273 pris kommer an på stand:) mvh christer Edited August 21, 2009 by oletider Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 kunne tenkt meg å kjøpt en utolla 2trekker, om det er noe nso mer intresert i å selge det.helst nokså fin stand. si ifra om noen har noe intresangt:) mvh christerLars evenrud på totenauto har en 2wd tilsalgs nå . Link to comment Share on other sites More sharing options...
oletider Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 noe telefon nummer til han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curley Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Det beste ved å finne bil er autodb.no og finn.no... Her er den han har inne nå...AutoDB-kode: 942951Den er tollet og godkjent i Sverige,så da er den ganske kurant å få inn i dette drittlandet her... Snakket med han før jeg handlet bil,virket som en meget real fyr. Det beste ved å finne bil er autodb.no og finn.no... Her er den han har inne nå...AutoDB-kode: 942951Den er tollet og godkjent i Sverige,så da er den ganske kurant å få inn i dette drittlandet her... Snakket med han før jeg handlet bil,virket som en meget real fyr. www.moldestuket.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts