vingesvin Posted August 19, 2009 Posted August 19, 2009 (edited) 4x4 Stempler og råder 2000,- Fordeler lokk og rotor, ny phase sensor. Brukt kanskje 3 tima. BUD (Kan byttest i innerskjermer bak) Orginalt 4x4 plenum cover med spjeld. 1000,- Orginal 4x4 mainfold 500,- Vurdere salg av t34,Grønndyser,3bar map,Pukkelrygg l6 Chip 350+ Bud (Selges helst samlet) 6000,- Kan og bytte noen/flere av tinga mot ein 2wd dash Holder til i Hordaland Ring 94895486 Edited September 4, 2009 by vingesvin
vingesvin Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 pris på råda å stempel? Kom med eit bud.
Skimmy Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 har ikke peiling på hva sånt er værdt, så gidder ikke komme med noe skambud, prisantydning da?
vingesvin Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 har ikke peiling på hva sånt er værdt, så gidder ikke komme med noe skambud, prisantydning da? 2000,- Eller noe du har lyst å bytte så eg kanskje trenge.
wilford1 Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 (edited) Intr å selge kamdrevene for seg...?? Kor lenge har disse vert i bruk?? Edited August 23, 2009 by wilford1
Guest kenneth birkeland Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 pris for t34? mykje slakk? ar. 0.63 eksos hus?
vingesvin Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 pris for t34? mykje slakk? ar. 0.63 eksos hus? Litt e da jo. Er 0.63. Vill helst selge allt. Men kjeme du med eit godt bud ska eg vurdera da Intr å selge kamdrevene for seg...?? Kor lenge har disse vert i bruk?? Desse har eg brukt rundt 7-8 timer. Er kommen litt koken vatn på di. Så fargen er blitt litt matt.
Guest kenneth birkeland Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Bruker turboen olje? er det 360 lager i den?
vingesvin Posted August 24, 2009 Author Posted August 24, 2009 Bruker turboen olje? er det 360 lager i den? Nei den bruker ikkje olje, og deg er det bare prat med.
Guest kenneth birkeland Posted September 1, 2009 Posted September 1, 2009 Nei den bruker ikkje olje, og deg er det bare prat med. Får å si det sånn... Eg er blitt annbefalt av å ikkje handle av deg.Om det er den bilen eg vurderte å kjøpe av deg du hinter fram på no,so klarte du jo ikkje å få vekk heftelsene på bilen. Og eg snakket med noen som kjente til bilen som sa: "STYR UNNA!"Det var masse gale på bilen du ikkje innformerte meg om som eg fikk vite etter å ha sett på bilen.Du svarte ikkje på meldinger på mange dager.Så såg eg at du prøvde å selge bil uten motor?Så eg kan ikkje sei at eg hadde så god magefølelse på kjøp av bil fra deg... http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=50684
vingesvin Posted September 4, 2009 Author Posted September 4, 2009 Får å si det sånn... Eg er blitt annbefalt av å ikkje handle av deg.Om det er den bilen eg vurderte å kjøpe av deg du hinter fram på no,so klarte du jo ikkje å få vekk heftelsene på bilen. Og eg snakket med noen som kjente til bilen som sa: "STYR UNNA!"Det var masse gale på bilen du ikkje innformerte meg om som eg fikk vite etter å ha sett på bilen.Du svarte ikkje på meldinger på mange dager.Så såg eg at du prøvde å selge bil uten motor?Så eg kan ikkje sei at eg hadde så god magefølelse på kjøp av bil fra deg... http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=50684 Heftelsene? Prater du om, bilen er solgt. Du driver og seie du ska kjøpa ditt og datt her inne. Skriv heller på da du e inntresert i. Sånne folk så deg gjer at mangen folk ikkje gidder og bruke forumet. Du tok me deg ein kompis og såg på bilen og prata masse piss så hadde ingen ting med salge og gjer. Så kan kje sei eg tok deg på alvor. Eg veit ***** godt kem du har snakka me, er blant anna ein du snakka piss om når du sku kjøpa bilen. Så må skjerpa deg. solgt råder og stempel? Nei
Guest kenneth birkeland Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Heftelsene? Prater du om, bilen er solgt. Du driver og seie du ska kjøpa ditt og datt her inne. Skriv heller på da du e inntresert i. Sånne folk så deg gjer at mangen folk ikkje gidder og bruke forumet. Du tok me deg ein kompis og såg på bilen og prata masse piss så hadde ingen ting med salge og gjer. Så kan kje sei eg tok deg på alvor. Eg veit ***** godt kem du har snakka me, er blant anna ein du snakka piss om når du sku kjøpa bilen. Så må skjerpa deg. Ja, stod 109 000kr i heftelser i brønnøysund registeret meiner eg da va.Ka e da eg har sagt at eg ska kjøpa her inne på forumet som eg ikkje har kjøpt?Å kem e da eg har snakka piss om då? Du som snakket om at alle er idioter! Blir så ***** forbanna når du skrive da!E FA*N du som snakka piss om andre!
OleK Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 og så holder vi oss til topic!! kranglinga deres kan dere ta via PM! Cosworth!
Recommended Posts