grandisjohn Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 (edited) taunus 2,3ghia 1980 kostet 114300 uten takluke og servo, Var dyr Taunus.. men fikk man en 2,3 Ghia uten luke og servo da..? Dette var vel obligatorisk 2,3 Ghia utstyr.Til sammenligning kostet en 78` Granada 2,8i Ghia ca 125.000 kr. Ellers må jeg rette meg selv på en tidligere post i tråden her. Fordi en to-dørs 82` Taunus 1,6 Bravo kostet nok noe mer enn 55.000 kr. Riktig pris er 79.000 kr. Edited August 29, 2009 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 http://bilmodel.dk/ her finner du det meste er nok DK da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlsen^ Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Rydda litt og fant ei prisliste fra midtstranda bil 1.8.1994 Escort cosworth 602 000,-Spoiler- pakke 10 000,-Recaro seter 10 000,-Lærinteriør (?) 20 000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 fant kjøpskvittering i en taunus vi hadde her en gang. 1981 stv 1.6l uten noe utstyr kostet 49500 kr Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenRS Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 En av mine første biler var en Ford Sierra 2.0 CLS. Kvitteringen lå like hel i hanskerommet, og denne 89`modellen kostet 188.500 ny. Ikke Ford, men en av mine andre biler. En 1985 Volvo 740turbo kostet 325.000 ny, i min var det org. montert tlf. og sender, dette kosten 22.000, i 85`!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworthpower Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Escort cosworth Wolf kosta ca 720 000.- ut fra forhandler i norge. Escort Cosworth WolfBmw f31 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Hvis jeg ikke husker helt feil så lå den en kvitering med på den første Sierraen jeg hadde. 1990 mod CLI med ohc lavkomp motor, kostet da 191.000,- 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bard Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Satistisk sentralbyrå har en fin tjeneste for å beregne hva nåverdien av disse prisene. http://www.ssb.no/vis/kpi/kpiregn.html Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Var ikke så halvgæli det om man regnet om. Ca 280.000 for en SIerra i dagens penger. Stor sedan nå for tiden med lite utstyr ligger jo rundt der. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FocusRS Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 (edited) Det er vel ikke noe å stikke under ett bildekk at Norge er et avgiftsland Så noe på tv en gang om noen som chippa en RAV 4, så snakka de med myndighetene etter på... For å få dette lovlig så måtte de reg. dette og så betal avgifter på resten av effektøkningen... Og det var ikke rent lite heller =) *tenkte på det som ble skrevet om RS`en Edited March 23, 2010 by FocusRS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now