Jump to content

Retting av felger

Kjellsen 2.0L

Recommended Posts

Stikk bort til Dekkteam i Sandefjord. Ligger nedfor OBS, mellom pukkverket og høggern. De retta den ene felgen min og det ga jeg 500,- for men detta var en smidd BBS felg så de hadde brukt lang tid på den. Er jo litt synd at du ikke retta dem før du lakka dem(eller er kanskje noe andre felger) for det kan/blir litt merker i dem.

Mvh

Jørn

Stikk bort til Dekkteam i Sandefjord. Ligger nedfor OBS, mellom pukkverket og høggern. De retta den ene felgen min og det ga jeg 500,- for men detta var en smidd BBS felg så de hadde brukt lang tid på den. Er jo litt synd at du ikke retta dem før du lakka dem(eller er kanskje noe andre felger) for det kan/blir litt merker i dem.

Mvh

Jørn

Det var jo ikke galt. Dette er alu felg, ja jeg glemte å se om de var skeive:/ men men.. sånn er det..

Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjon

Ford sierra 2L 86 coupe = X =(

oi, var jeg som solgte deg de vel? henta de i oslo?

Var dem mye skeive eller?

siger det luft eller rister det på rattet?

jeg henta de i Oslo ja.. De siger ikke luft. men rister i rattet:( ALLE er skeive.. Satte de to verste bak.. De er skeive innerst på felgen. Så går ann å rette de.. Men var ikke billig som den prisen han ene her fikk hos dekkteam..

Man kan se det tydelig i balangseringsmaskinen.. Som å se på egg på de to verste

Det er jo liksom ikke vanlig retting som slegge her.. De må sentrere og bolte skikkelig, varme opp og bruke tid:S

Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjon

Ford sierra 2L 86 coupe = X =(