Guest vehusen Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 har plutselig fått et problem med at når jeg slipper bilen ned på tomgang når jeg enten parkerer eller stopper opp i lyskryss/veikryss, så byner motoren å fuske og nesten kvele seg.. og når jeg tråkker på gasspedalen finnes ingen respons, akkuratt som om det hadde vært wire gass at wireren er ryki.. og da må jeg skru av motor og starte den på nytt, da er den plutselig helt fin igjen, helt til jeg har stanset par ganger..det er en 1,8tdci 115hk 2004mod.. det er er tilkoblet powerbox på den, så den skal yte nærmere 150hk ifølge forrige eier?!?er det noen som har hatt dette problemet, som har noe ide om hva det kan være? kan det være så enkelt som at det er "boksen" som byner å ta kvelden? håper på gode tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Bare å koble ut boksen og prøve det. Er ikke akkurat topp kvalitet på alle de boksene Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vehusen Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 har koblet ut boksen.. blei ikke noe bedre virker som at det skjer mest når bilen er varm?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimRune Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 har koblet ut boksen.. blei ikke noe bedre virker som at det skjer mest når bilen er varm?!? Hmm. rart det kun skjer ved tomgang mot kryss osv, men har denne bilen egr- ventil ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vehusen Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Hmm. rart det kun skjer ved tomgang mot kryss osv, men har denne bilen egr- ventil ? Det veit jeg faktisk ikke hva er, eller hvilken funksjon den har, så det tør jeg ikke svare på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts