Cosworthking Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 (edited) SOm topic sier, ønsker å kjøpe Sierra IS bensintank, UTEN no form for rusk, drit, og diverse skogstroll oppi.. Har du en bensintank tell Sierra IS? Send bilder/pris på PM Ring eller send sms på 91582371 ( tlf ødlagt for øyeblikket, så kanskje litt vrien å få taki der, men får ny om noen dager..) Hilsen Bjørn Edited July 30, 2009 by Cosworthking Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2k6 Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Jeg har en liggende. Den var splitter ny når jeg monterte den på Sierran min, å den ble brukt i bare 1 månede før jeg vraka den. Skal sjekke tilstanden på den, men tror nok den er temmelig rustfri å strøken enda! x:88 Ford Sierra IS-Turbox:86 Ford Sierra 2.0L98 VW Passat Sedan87 Volvo 240 Turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworthking Posted July 31, 2009 Author Share Posted July 31, 2009 Jeg har en liggende. Den var splitter ny når jeg monterte den på Sierran min, å den ble brukt i bare 1 månede før jeg vraka den. Skal sjekke tilstanden på den, men tror nok den er temmelig rustfri å strøken enda! Hørtes bra ut, evt pris? Ser du holder tell på Møre, blir vel temmelig dyrt å sende derifra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 du får rimelige nye tanker med veng. eventuelt ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Tankene fra Veng skal visst være dårlige eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Tankene fra Veng skal visst være dårlige eller? bra de jeg har sett. 99 pund på ebay.co.uk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworthking Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 kan ikke si at jeg fant noen på ebay? Men koster vell sikkert flesk og duppe og sende shiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts