Hvitmk1 Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Min 2 Doch motor i en Scorpio 93 oppfører seg rart..Ved pådrag "dør" den totalt når jeg trykker inn pedalen ca 30%, stein dau til pedalen er nesten inne . Da våkner den til liv igjen.Den oppfører seg normalt utenom det området. Fordelerlokk og luftmengdemåler er byttet ,, uten at det hjalp .Den blei slik over natta , litt uggen på tomgang av og til.Seriøse forslag?Rolf
KennethJohnsen Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Min 2 Doch motor i en Scorpio 93 oppfører seg rart..Ved pådrag "dør" den totalt når jeg trykker inn pedalen ca 30%, stein dau til pedalen er nesten inne . Da våkner den til liv igjen.Den oppfører seg normalt utenom det området. Fordelerlokk og luftmengdemåler er byttet ,, uten at det hjalp .Den blei slik over natta , litt uggen på tomgang av og til.Seriøse forslag?Rolf Coil, tennplugger, plugg ledninger. Er d jeg kommer på som kan være problemet
Hvitmk1 Posted July 28, 2009 Author Posted July 28, 2009 Coil, tennplugger, plugg ledninger. er i orden
vinge86 Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 tps "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
adapTECH Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 tps tps Tipper på den jeg og http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg
Hvitmk1 Posted July 28, 2009 Author Posted July 28, 2009 TPS`ner først målt , og for sikkerhets skyld byttet , hjalp ikke! Jeg har en mistanke til selveste ecu`n.. Uss i elektronikken kanskje?
k3nn37 Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 er dette en 16v eller 8v dohc? 8v har ivertfall map så om du har det kan det være den.. jeg ville ivertfall sett over pluggene og hvordan gnisten er..
Hvitmk1 Posted July 30, 2009 Author Posted July 30, 2009 er dette en 16v eller 8v dohc? 8v har ivertfall map så om du har det kan det være den.. jeg ville ivertfall sett over pluggene og hvordan gnisten er.. Map er et godt tips..
Recommended Posts