Øggi Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 (edited) Har en 90mod sierra som det sitter sentrallås i. Da jeg skal låse opp dørene fra utsiden med nøkkel, hører jeg alle "motorene" går (hører det i alle dørene). Høres ut som den låser opp, men neida... Tok av dør-trekkene i dag for se litt der. Virket som om alt var som det skulle.. Noen som har erfaring med sentrallåsene på sierra? hjelp taes imot med takk Mvh . Ørjan Edited July 22, 2009 by Ørjan GS Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 prøv å smør opp stagene og låsen.. hvordan oppfører låsen seg når du låser opp og igjen innenifra eller fra en annen dør a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øggi Posted July 22, 2009 Author Share Posted July 22, 2009 Akkurat det samme hvis jeg prøver å låse opp fra innsiden. Samme lydene.. Har smurt opp igjen sjåfør siden, resten blir tatt i morgen eller etterpå hvis regnet gir seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 en en motor eller stag som henger fast tenker jeg stort sett bare og smøre opp:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øggi Posted July 23, 2009 Author Share Posted July 23, 2009 Skal ut å få smørt opp igjen de resterende. Krysse fingra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øggi Posted July 24, 2009 Author Share Posted July 24, 2009 Tok ut motoren i passasjer døra og testa den uten hell. Han lager lyder, man hører at den "prøver" å jobbe.. Men den plastikkarmen som skal hektes på staget ser ut til å stå i ro.. Deffekt motor?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts