carfreak Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 (edited) Hei. Har en del sierradeler liggende. - Ledningsnett til ohc. - Ett nett som mangler kabelen som går til starteren, ellers helt. Rød fordeler, ikke lambda. - Hjerner - Baklykter og frontlykter - Radiator (2 ohc) - 2 Differ. Orginale sierra med stikkakslinger og ingen brems/sperre - Har en blokk, med 2223 borring. Standard 205. Innmat står der, men kan selges uten - En IS-topper. Selges uten kam og løftere, men med ventiler. Den burde ha nye lagre. - Har vel et par bunnbanner og et par oljepumper med sil. - En mellomaksel, usikker på stand på foring. - Interiør til sierra sedan. Helt og pent, men trenger en rens. Kun seter igjen Har sikkert noe mer enn dette liggende, men kan ikke klare å huske alt. Ta kontakt om du føler at noe mangler Er vel generelt sett ikke noe kjempekostbart jeg har liggende, men ting som stadig trengs nytt. Så hvis det er noe som er av interesse, tar du kontakt! Ingenting av dette MÅ bort, så skambud er ikke nødvendig. 48070173 eller PMAlt sammen ligger i Telemark Edited December 23, 2009 by carfreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
po0key Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 har du differ med diffbems Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted July 20, 2009 Author Share Posted July 20, 2009 Dessverre. Kun orginale differ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 Drar opp denne igjen, da jeg fortsatt har masse rart liggende som jeg ikke trenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenl Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 ledningsnett til ohc, er det til grå fordeler du har der eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 24, 2009 Author Share Posted December 24, 2009 Jeg har forsåvidt et til grå fordeler, men det skal jeg bruke selv frem til jeg får cosworth-sprutet på plass. Så er i utgangspunktet nettet til rød fordeler jeg selger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE WOLF Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Du har ikke en IS girkasse?? Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 26, 2009 Author Share Posted December 26, 2009 Jeg har to stykker, men den ene skal jeg selv og den andre er det noe rart med. Kan virke som om inngående aksel ikke var lang nok til å rekke inn i clutchen. Men hvis du har en anelse om hva som kan være galt med den så skal du få den billig av meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 ohc radiator, dem med plast tanker på siden, eller stål??bilder og pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 27, 2009 Author Share Posted December 27, 2009 Plastanker? På sidene av radiatoren du mener? Hm, 150,- kanskje? Kan ta bilder imorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 på siden ja. der som slangene blir koplet på. har lekkasje i min dem er tett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE WOLF Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Jeg har to stykker, men den ene skal jeg selv og den andre er det noe rart med. Kan virke som om inngående aksel ikke var lang nok til å rekke inn i clutchen. Men hvis du har en anelse om hva som kan være galt med den så skal du få den billig av meg Hmmm,det hørtes rart ut. Er du sikker på at det er samme type kasse da?? Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil) Sierra is 1986 (Vinterbil) Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil") "Han med RUNE skilt" Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 på siden ja. der som slangene blir koplet på. har lekkasje i min dem er tett?De er i plast begge to tror jeg. Skal sjekke hva de er, og om de er tette Hmmm,det hørtes rart ut. Er du sikker på at det er samme type kasse da??Har ikke sjekket om det står noe på de, men de ser hvertfall identiske ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 den e fin. ang girkassen, det er ikke en 1600 kasse da? tror dem har mindre aksel enn 2literen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Det skal jeg jaggu sjekke! Takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 Har utrolig nok IKKE vært i garasjen idag, så har ikke fått tatt bilder. Ordner det imorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted December 31, 2009 Author Share Posted December 31, 2009 (edited) Har sjekka på girkassa, der passa lamellen rett på på begge kassene. Så da vet jeg nesten ikke hva som kan være feil med den. Ledningsnett til rød fordeler er solgt, og her kommer bilder av radiator Ser ut som de styringspinnene i toppen er knekt tidligere, men er laget noen stålbraketter som ser ganske så massive ut Litt dårlige bilder, da jeg bare har mobil: Edited December 31, 2009 by carfreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 sender du begge til meg da?? OM dem er tett, og du vet det kjøper ikke lekkasje Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Kan sjekke om de er tette før jeg sender dem Men den andre kan du få, for den ser ut som en S Kjempebulka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 flott. den som er bulka, kan du grave ned Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Den er motatt! Overfører du penger, eller skal jeg sende som oppkrav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts