Sondre91 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Hei er det noen som vet hvor man kan få kjøpt nye e merkede, lett sotede baklykter til 86 vingebil ?? vet de finnes der ute men ikke hvor jeg vet ikke helt hvilken betydning det har men jeg befinner meg på moi i rogalandog tlf er 95700016 men helst bare pm meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 (edited) kjøpte mine her for ca 5år siden, http://www.pjmotorsportltd.co.uk/, ser ut som de har lite ford deler nå kun japsegreier ser det ut for, mener de kostet runt 2500-3000,- , er litt usikker på prisen pga gamlekarn var der borte og tok de med hjem til meg slapp mva da men måtte betale den engelske vatgår muligens å sende de en mail for å spørre for de har sikkert kjøpt de en plass de og..... men de er veldig mørke, tror faktisk muligens det hadde vert penere om det røde var mer fremtredende som på sedanen, regner med det blir stryk på en evt kontroll av bt med de uansett..... selv om de er e merkede..... Edited July 18, 2009 by bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre91 Posted July 24, 2009 Author Share Posted July 24, 2009 sendte en e-post til dem men de hadde dem ikke lenger og kilden deres var visst tom eller sluttet å lage dem så de viste heller ikke hvor det går an å få tak i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts