Guest Ruslebiff Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 (edited) Hei! Husk på at hvis du har en restriksjon i slanger/rør, kan du fortsatt få opp høyt grunntrykk, det som restriksjonen gjør, er at mengden blir mindre. Tett filter kanskje? Bare noen løse tanker! Edited September 23, 2009 by Ruslebiff
cossy_4x4 Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 en motor på tomgang bruker VESENTLIG mindre bensin enn detn gjør på 1,5 bar og 5000 rpm, derfor jeg tenker att mengden kan være for liten, åssen har du gjort det med bensintank osv ?
Jonny.B Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 du har ikke tilfeldigvis byttet om tur/retur slangene? Prosjekt Electric orange Cossie
RS 1000 Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 Det har vært der hele tiden. Motor sitter i en escort mk2. Blei "ferdig" i høst med motorbytte. Hvis det er restriksjon i systemet, hvordan kan jeg greie å stille grunntrykket til 6,2 bar? bare lurer, er helt grønn her på hva jeg skal gjøre videre..Du kan tette returen fra BTR med ett manometer for å finne ut hvor høyt bensintrykk den bensinpumpen DU har klare å levere. 044 skal klare over 8,5 BAR. Med fare for å gjenta meg selv; Mål hvor mye bensin som kommer ut fra retur på BTR når du har 5,0 BAR bensintrykk og gjerne ved 5,5 BAR også. Hvor lang tid det tar å fylle en 1/2 liters flaske f.eks.Du kan / bør også teste med å flyttet BTR for å måle dette direkte fra pumpen for å avsløre evt. flaksehalser i systemet. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now