MrFord Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 (edited) Som topic sier så vil jeg få samlet masse bilder av sierra stasj her.Så begynner med mitt eget hjertebarn Den røde min og noen diverse andre jeg har funnet: Og en hvit en jeg så på jessheim idag: Så finner du noe, på veien eller på nettet. Legg ut og del med oss andre:) Edited July 17, 2009 by MrFord “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 (edited) Dette er bra e digger stasjonsvogner Her er min gamle bil This family wagon goes side ways Denne bilen er min drømme bil, en perfekt sierra stasjonsvogn Edited July 17, 2009 by IceTurbo Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted July 17, 2009 Author Share Posted July 17, 2009 very nice, pøs på “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Stasjonsvogner <3 Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
rassmus Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 dette er da min gamle vinter bil:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
bana_iøra Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Den hvite opphore stv'n med combat er bilen min.. Så slik ut da den ut for 3 år sea. Så en liten forandring mai 2007 Og nå som bildene til MrFord Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted July 18, 2009 Author Share Posted July 18, 2009 der ja:) artig. åssen motor er det i denna? Når jeg får ferdig min svarte må vi ta noen photoshoots:P “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 1.8TD Link to comment Share on other sites More sharing options...
bana_iøra Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 MrFord: Det burde vi få til.Er 1.8TD ja, en helt genial motor for en pendler bil. Går ikke fælt, men billig.Tenkt tanken om å få på diesel systeme fra en nyere focus for å få litt mer fres og fortsatt billig i forbruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andraan Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Den svarte med vinge som kverna har lagt ut, hvilken vinge er det?Hadde vært fett å få på vogna mi med tiden 85' Ford Scorpio 2.0 CL "A man who dares to waste one hour of time has not discovered the value of life."-Charles Darwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 (edited) min gamle.. Edited July 21, 2009 by Åshøgda-raceway Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 MrFord: Det burde vi få til.Er 1.8TD ja, en helt genial motor for en pendler bil. Går ikke fælt, men billig.Tenkt tanken om å få på diesel systeme fra en nyere focus for å få litt mer fres og fortsatt billig i forbruk. Du har vel bilen din en stund til regner jeg med:) min er vel oppe å går til neste sommer tenker jeg,så da må vi treffes:) Den svarte med vinge som kverna har lagt ut, hvilken vinge er det?Hadde vært fett å få på vogna mi med tiden Det er noe som den eieren har støpt selv, har vært inne på tanken selv;) “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
vsdracing Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Å her er min stv VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceTurbo Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Å her er min stvhttp://i229.photobucket.com/albums/ee237/vsdracing/DSC_0598.jpg[/imghttp://i229.photobucket.com/albums/ee237/vsdracing/DSC_0601.jpg[/imghttp://i229.photobucket.com/albums/ee237/vsdracing/nyebilen016.jpg[/imghttp://i229.photobucket.com/albums/ee237/vsdracing/nyebilen020.jpg[/img Den er så syk fin den bilen Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
vsdracing Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Den er så syk fin den bilen takk for det:-) VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øggi Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Utrolig fin den der Link to comment Share on other sites More sharing options...
vsdracing Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 (edited) Utrolig fin den der Takk for det.. Som topic sier så vil jeg få samlet masse bilder av sierra stasj her.og noen diverse andre jeg har funnet:Skulle hatt felgene på den røde og svarte Edited July 22, 2009 by JHS Unødvendig quoting av bilder VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted August 26, 2009 Author Share Posted August 26, 2009 Brock felga ja, nice de:) “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 ikke akkuratt en feit stasjonsvogn, men en litt anderledesfant denna i tyskland på mobile.de “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 (edited) legger til denna som jeg fant på nettet Edited September 12, 2009 by MrFord “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 ikke akkuratt en feit stasjonsvogn, men en litt anderledesfant denna i tyskland på mobile.de Perfekt denne om du havner i kista, må bli kjørt med skikkelige saker Link to comment Share on other sites More sharing options...
fostad Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Som topic sier så vil jeg få samlet masse bilder av sierra stasj her.Så begynner med mitt eget hjertebarn Den røde min og noen diverse andre jeg har funnet: Og en hvit en jeg så på jessheim idag: Så finner du noe, på veien eller på nettet. Legg ut og del med oss andre:) får man combat bakfanger på sierra stasjonsvogn?;o aldri sett før je så den hvite nå... Ford Sierra 2.0 MK1 `85Ford Sierra 4x4 Cosworth limited edition `92Ford Sierra 2.0 DOHC STV `91Ford Sierra 2.0 DOHC 5 dørs `91Finne Fraupompelag Link to comment Share on other sites More sharing options...
92cossi Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Perfekt denne om du havner i kista, må bli kjørt med skikkelige saker enda råere om det hadde vært cossi maskin i den Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Legg merke til Baumen i speilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Dette er faktisk ikke noen sierra. D er en orginal bil fra en fabrikk æ ikke huske no navn på,me cosworth motor i... Men er jo en sierra egentli da...Bare nå anna navn Denne bilen er min drømme bil, en perfekt sierra stasjonsvogn *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts