skyhawk Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Ønsker å kjøpe komplett cruise control til Scorpio. Om det er noen som har en Scorpio med dette på kan jeg komme å skru ut delene selv. Er til en Scorpio 85 mod. Hovedsakelig det jeg trenger: - Styringsenhet med ledning/kontakt- Bryter til clutch/bremspedal- Vakuumpumpe- Ratt med knapper- Sikkert en del mer jeg har glemt Skedsmo, AkershusTlf: 98874267, stian2@getmail.no eller PM
Haakon1967 Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Ønsker å kjøpe komplett cruise control til Scorpio. Om det er noen som har en Scorpio med dette på kan jeg komme å skru ut delene selv. Er til en Scorpio 85 mod. Hovedsakelig det jeg trenger: - Styringsenhet med ledning/kontakt- Bryter til clutch/bremspedal- Vakuumpumpe- Ratt med knapper- Sikkert en del mer jeg har glemt Skedsmo, AkershusTlf: 98874267, stian2@getmail.no eller PM Har en 96 mod som skal demonteres, samt eldre type cosworthratt, hvor dette er intakt og virker på om det er av interesse Buskerud / hokksund Haakon scorpio Cosworth sedan -93 scorpio Ghia sedan -90 scorpio Cosworth sedan -91 scorpio Ghia 5dørs -89/86 scorpio GL 5dørs -89/85
Recommended Posts