2.8i TIC Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Ønsker å få en tilbakemelding på nytt bremsetreff hos Bjørnstad Bil?Er det stor nok interesse for dette, skal vi prøve å få planlagt et nytt treff enten sent i august eller sept.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 hei. jag kommer oppover jeg vist det passer.! bremse sierran! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 kjør på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 Hadde ærlig talt håpet på litt mer interesse enn dette.. Som dere sikkert kan skjønne er det jo litt kostnader inni bildet her, og da er det liten vits å arrangere hvis det er 3stk som møter opp.. for å sette d litt på spissen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flinkis Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Hva med forslaget mitt om autoslalom? F O R D Føck'd On Race Day Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 (edited) Det er tenkt på, men hvor sjangsen for et slikt litt større treff er nå denne sesong veit jeg ikke.. Hvis det kommer opp noen gjennomtenkte forslag, med plass, og evt om noen er villige til å hjelpe med å arrangere.. Med tanke på om et evt autoslalom bør man være mer enn 1 person.. Men ved et bremsetreff går liksom ting litt av seg selv.. Men bruk gjerne denne tråden til litt seriøs diskusjon om hva dere kan tenke dere, om evt dere kan hjelpe med noe, om dere vet om plass osv.. Edited July 14, 2009 by 2.8i TIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flinkis Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Pappa jobbet på værnes tidligere, jeg kan høre litt med han. Det blir jo arrangert Drag race der inne så det skal vel ikke være helt umulig? F O R D Føck'd On Race Day Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Hadde ærlig talt håpet på litt mer interesse enn dette.. Som dere sikkert kan skjønne er det jo litt kostnader inni bildet her, og da er det liten vits å arrangere hvis det er 3stk som møter opp.. for å sette d litt på spissen.. selvfølgelig kommer det flere enn 3 stk. bare jeg vet av 4stk som blir med men skall erlig innrømme at jeg sjekker sjelden region delen av forumet.. det er liksom så nytt, og lite brukt, så det er skjelden noe nytt og få med seg... så har du annonset en annen plass på forumet, så hadde nokk folk, enklere bitt seg merk i det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 selvfølgelig kommer det flere enn 3 stk. bare jeg vet av 4stk som blir med men skall erlig innrømme at jeg sjekker sjelden region delen av forumet.. det er liksom så nytt, og lite brukt, så det er skjelden noe nytt og få med seg... så har du annonset en annen plass på forumet, så hadde nokk folk, enklere bitt seg merk i det.. Men da spør jeg, hvem skal lage liv i regiondelen av forumet da? Det er jo opp til oss i den regionen..det er jo bare medlemmene som kan lage litt liv i tråden. Men selvsagt blir det nytt treff blir det jo annonsert i hovedforumet under treff... Men hva kunne folk tenke seg da? Nytt bremsetreff, eller et autoslalomtreff?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
!Cosworth! Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Bremsetreff hadde vært genialt. Blir med på det om jeg er hjemme fra jobb og bilen blir klar. B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Men da spør jeg, hvem skal lage liv i regiondelen av forumet da? Det er jo opp til oss i den regionen..det er jo bare medlemmene som kan lage litt liv i tråden. Men selvsagt blir det nytt treff blir det jo annonsert i hovedforumet under treff... Men hva kunne folk tenke seg da? Nytt bremsetreff, eller et autoslalomtreff??¨ ja jeg er heeeelt enig i at det kun er oss selv som kan lage liv i regions delen.. men hvor mange er vi egentli under midt-norge, som er betalende medlemmer, som har muligheten til og skrive hær da? jeg er med på det meste, så lenge jeg har fri fra jobb.. men har selv tenkt på banen på frøya, 13000 for en uke dag, og 24 for en helge dag.. prøvd og fått til en dag på frøya hadde vært kjempe greier da.. der er det jo muligheter for autoslalom også, siden banen går innom flystripa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 litt lang å kjøre for oss i Nord trøndelag da ? er ikke utstyret til bjørnstad flyttbart ? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Blir det noe sensommer bremsing?Jeg er med så lenge jeg har fri fra jobb!Mvh Tom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts