Kverna Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 (edited) Trenger en TPS til 2wd cosworth sedan da min har gått åt skogen. Pris: Forhåpentligvis litt under det 909 selger for, ellers blir det handling der. 92 64 33 23kverna @ gmail.com / andersk @ deltaservice.noHolder til i drammensområdet(for tiden i sladd) EDIT: FÅTT TAK I! Edited July 15, 2009 by Anders Kverneng Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4 cosworth Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Trenger en TPS til 2wd cosworth sedan da min har gått åt skogen. Pris: Forhåpentligvis litt under det 909 selger for, ellers blir det handling der. 92 64 33 23kverna @ gmail.com / andersk @ deltaservice.noHolder til i drammensområdet(for tiden i sladd) Hei Vist det er tps sensoren på spjeldhuset så har ikkje ej det på lager.. MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 Hei Vist det er tps sensoren på spjeldhuset så har ikkje ej det på lager.. Ok den er grei. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4 cosworth Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Driver å prøver å få til eit sensor kit med denne ogsa i det kittet.... MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 10, 2009 Author Share Posted July 10, 2009 Fått tak i. Trenger oransj H.S foran blinklykt til mk2 sierra nå Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 De fleste har sikkert gjort som meg en gang, og kastet de oransje. . . Men det ligger vel minst 5 annonser på autodb med biler med slike montert.Får høre om noen er int i å bytte til hvite :-) Så har du denne http://cgi.ebay.co.uk/FORD-SIERRA-RH-87-91...%3A1%7C294%3A50 Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 De fleste har sikkert gjort som meg en gang, og kastet de oransje. . . Men det ligger vel minst 5 annonser på autodb med biler med slike montert.Får høre om noen er int i å bytte til hvite :-) Hehe skal ikke si jeg har spart så mye på dem selv. Men har en kamerat jeg skal bytte med nå, så tar jeg heller å bestiller nye fra england når bilen er litt penere Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fordgutten Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 jeg har et orange blinklys framme:P husker ikke hvem side det er. men du kan få det av meg. ligger bare her så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 jeg har et orange blinklys framme:P husker ikke hvem side det er. men du kan få det av meg. ligger bare her så Finn ut side da Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fordgutten Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Finn ut side da skal gjøre det nå kan ta et bilde også. husker ikke om det var fint eller stygt heller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts