gutttrengerbil Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 (edited) bilen er en lilla mondeo fra 1995 med 2 liters motor og 4x4. bilde i link under http://bil.autodb.no/ AutoDB-kode: 925570 har fått takst av FORD FORHANDLER på 10 000 sånn den står som nevnt herbilen er ikke eugodkjent pga at toppen røyk da jeg skulle bestille deler til bilen (for ett sammentreff ) ....felgene på bildet følger ikke med,vinterhjula sitter på for henting bilen må enten taues eller fraktes på henger. av mangler på eu var det defekt endeleddbrekkwire må byttesrust i kanal høyre side (venstre er sveiset for 2 mnd siden ca)for høyt stilte lys foranei pære i baklampa som ikke funkermangler bakfanger (forige eier hadde ødelagt den og sparklet opp og det sprakk i kulda)knekt fjærbein venstre side foranmangellapp er det mulig å se ved besiktelse følger med setetrekk ettersom at jeg ikke gidder ta de av akershus,nannestad 30 min kjøring fra gardermoen ring morten på tlf 99502820 eller mail morten_a90@hotmail.com Edited July 9, 2009 by gutttrengerbil
Recommended Posts