po0key Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 jaja, ny motor da... pass på å få hørt den før du kjøper den, eller får kontrakt på at den er i orden og uten lyder.hvor i kristiansand holder du til? skal nedover til Høvåg i morgen og være der i 14 dager jeg bor 15min fra høvåg skal der på fest i morgen:P
D.Toft Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 ford fest? kansje det blir lokal råning i høvåg iløpet av turen min da
po0key Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 ford fest? kansje det blir lokal råning i høvåg iløpet av turen min da nja veit ikke om det er ford fest men kan altids ta en råne tur må bare sette sammen bilen:P har ikke mye igjen nåmå bare stille kamen jeg fikk fra burton i posten i dag
D.Toft Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 ok. ankommer høvåg i morgen kveld en gang. Ford_1991: om du får fatt i motor innen kort tid, så ring\ sms meg, så kansje eg kan bruke litt ferie tid på å hjelpe deg, om det trengs 920 54 810 gjelder deg å Po0key
Guest Ford_1991 Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 ok. ankommer høvåg i morgen kveld en gang. Ford_1991: om du får fatt i motor innen kort tid, så ring\ sms meg, så kansje eg kan bruke litt ferie tid på å hjelpe deg, om det trengs 920 54 810 gjelder deg å Po0key har skrudd en del i dag så mangler bare motor festene og festene under bilen så ryker motoren ut også får den nye i morgen så blir kanskje ferdig da men kan gjerne treffes for det vettu
po0key Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 har skrudd en del i dag så mangler bare motor festene og festene under bilen så ryker motoren ut også får den nye i morgen så blir kanskje ferdig da men kan gjerne treffes for det vettu høres bra ut har montert sammen min nesten nå mangler bare pakninga til insuget må høre med ford om de har også venter jeg på radiator
Guest Ford_1991 Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 høres bra ut har montert sammen min nesten nå mangler bare pakninga til insuget må høre med ford om de har også venter jeg på radiatorikke galt
Recommended Posts