Brino90 Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 det var virkelig synd. for den er fin den der -Min mondeo 2002 Mod Ghia 2L Tddi: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/54155-min-ford-mondeo-mk3-ghia-tddi-2001-modell/ -Min mondeo 2009 Mod Titanium S 140HK powershift http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/76829-min-mondeo-mk4-2009-titanium-s-140hk-powershift/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Da fikk jeg endelig litt liv i lysene i speilene som ble montert i sommer.. Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
roddis Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Er det foldespeil? 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Er det foldespeil? Nei, kun med 7 ledninger..Tror det får holde.. Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 Tenker på en ting jeg har prøvd før, har veldig lyst til å bygge om dashbordet i midten i min mondeo. Er det noen i dette landet som har prøvd dette eller noen som vet noen som kan hjelpe.. Fra dette Til dette Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brino90 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Det der lurer jeg litt på også, men hvis du skal begynne med det prosjektet må du legge ut bilder og sånn! den faceliften er mye finere -Min mondeo 2002 Mod Ghia 2L Tddi: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/54155-min-ford-mondeo-mk3-ghia-tddi-2001-modell/ -Min mondeo 2009 Mod Titanium S 140HK powershift http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/76829-min-mondeo-mk4-2009-titanium-s-140hk-powershift/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
roddis Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Har nå i ca 1 uke prøvd å fått tak i nederste delen på støtfangeren, den typen med reflekser i, men fikk bekjed i gåt at den leveres kun til sedan.. Ville virkelig ha denne.. Sånn fanger med reflekser står det originalt på 2005 Titanium x stv, den med ST220 styling. Den kalles ST TDCI i England. Så vil tro den skal være mulig å få tak, men koster nok sitt. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 Sånn fanger med reflekser står det originalt på 2005 Titanium x stv, den med ST220 styling. Den kalles ST TDCI i England. Så vil tro den skal være mulig å få tak, men koster nok sitt. Da må man vel bytte fangeren å??Geniale med den på bildet, var jo at du bytta leppa nederst. Synd den bli levert bare te sedan einast. Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Sånn fanger med reflekser står det originalt på 2005 Titanium x stv, den med ST220 styling. Den kalles ST TDCI i England. Så vil tro den skal være mulig å få tak, men koster nok sitt. prisen ligg rundt 4800.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 prisen ligg rundt 4800.- Bilde Takk!! Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) vet ikke om det er slik du vil ha men, det er den som er til titanium x (st220 pakken) Edited September 18, 2009 by mondeo tianium x 2,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 19, 2009 Author Share Posted September 19, 2009 vet ikke om det er slik du vil ha men, det er den som er til titanium x (st220 pakken) Vil ha sånn!! 4800 for alt herre da?? Eller kommer reflekser og div i tillegg?? Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 ska vera prisen for alt i bakfangeren, det fikk jeg når jeg fikk prisen te st220 sette mitt. men ta en ringe runde til nærmeste forhandlere og hør kan variere mye på pris alt etter hvor mye dei har pusset opp bygge dem`s (vi må jo betale for slikt) finn et høl og det er billigt der men vil du ikke ha rygge sensor i, så ska an bli litt billigere Link to comment Share on other sites More sharing options...
roddis Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Hvorfor ikke ST220 fanger og et rør på hver side. Hadde sett bedre ut, min mening da. Sjekk Ebay og, bare et tips. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 19, 2009 Author Share Posted September 19, 2009 Mulig fangeren kan bli seende merkelig ut, da det er lister på fangeren foran. De er jo lakkerte de å da men? Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Mulig fangeren kan bli seende merkelig ut, da det er lister på fangeren foran. De er jo lakkerte de å da men? da kan du drar av listene framme og fyller opp hullet og sparkle og lakke over på nytt da blir det likt og finere. ellers er det jo mulighet og ta`an helt ut og legge hele st220 sette på bilen og alt blir likt, men bare ca30000.- fatigere for nytt og 17000.- for brukt mangt og velga i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 19, 2009 Author Share Posted September 19, 2009 Da må æ jo nestn selg biln, så æ får rå te stylingen... Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 ja det er dyrt å ver kar Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 19, 2009 Author Share Posted September 19, 2009 Hvordan er det med frakt på en fanger kjøpt på ebay da?? Gjævli dyrt?? Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Hvordan er det med frakt på en fanger kjøpt på ebay da?? Gjævli dyrt?? lage du profil der så skal frakte komma opp trodde jeg gjør det hoss meg på dei fleste firmaene. ellers står det ca frakter i anonsen vis dei vil frakte ut av lande da noen vil at du hente dei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 20, 2009 Author Share Posted September 20, 2009 lage du profil der så skal frakte komma opp trodde jeg gjør det hoss meg på dei fleste firmaene. ellers står det ca frakter i anonsen vis dei vil frakte ut av lande da noen vil at du hente dei. Konto der har æ, men æ trudd kanskje itt dæm sendt så store ting.. Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
mondeo tianium x 2,2 Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 dem sende hva du vil, bare du betale for det men er noen private folk så ikke sende ut av landet og må hentes blir dyrt uansett, men får en fin tur da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brino90 Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 fått gjort no mer mods/modifiseringer^^ med bilen el? : D -Min mondeo 2002 Mod Ghia 2L Tddi: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/54155-min-ford-mondeo-mk3-ghia-tddi-2001-modell/ -Min mondeo 2009 Mod Titanium S 140HK powershift http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/76829-min-mondeo-mk4-2009-titanium-s-140hk-powershift/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 24, 2009 Author Share Posted September 24, 2009 Nei, lite no, har vældig løst te prøv å fått nye radion og klima betjeninga, men det verka da som han må væra kamerat med nån på det engelske forumet... E vest nån ledninger som må bytt plass.. E vest ingen i Norge som ha fått ordna det enda, verka det som. Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted September 26, 2009 Author Share Posted September 26, 2009 Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts