Flinkis Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Noen som har hørt om Autronic SMC? Har en på handa som er rimelig, mener at den er gammel. Og hvordan vil den virke på Cosworth? F O R D Føck'd On Race Day Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Den vil fungere ganske greit! Hva er det aktuellt å betale for den? Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Autronic har nå kommet med enn nytt Chip til SM4 som heter 1.09. og det er ikke måte på for en fantastisk forbedring dette chippet er i forhold til det "gamle" chippet. Man blir nærmest idiotforklart hvis man ikke går for 1.09 chippet. Hvis vi sier at dette er korrekt, da blir jo spørsmålet, hvor dårlig er egentlig SM4 med 1.06 chip? Når så SM4 i alle utgaver er så mye bedre enn både SM2 og SMC at disse ikke produseres lenger, hvor bra var de egentlig da? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Jeg hadde SMC for 6-7år siden på en Cosworth. Det virket det da, men hadde aldri kjøpt det igjen. Datasprut generelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Jeg kjører med SMC.. ikke vært noe som helst krøll av noe slag. Dette sprutet har jo også endel finesser, bl.a sekvesiell styring, flatshift, Autotune (for de med 1.90 chip eller høyere), boost controll styring, Closed loop controll og antilag! 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 eg har berre gode ord ang autronic løp og kjøp:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Autronic har nå kommet med enn nytt Chip til SM4 som heter 1.09. og det er ikke måte på for en fantastisk forbedring dette chippet er i forhold til det "gamle" chippet. Man blir nærmest idiotforklart hvis man ikke går for 1.09 chippet. Hvis vi sier at dette er korrekt, da blir jo spørsmålet, hvor dårlig er egentlig SM4 med 1.06 chip? Når så SM4 i alle utgaver er så mye bedre enn både SM2 og SMC at disse ikke produseres lenger, hvor bra var de egentlig da? Hvis du trodde verden stod stille RS1000 så kan jeg herved konkludere med at du tar feil.Er ei stund siden vi kjørte hest og kjerre også! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flinkis Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 Detsom greia er at prisen er meeeeget fin og jeg vet at alt virker:) det jeg tenkte på er om den "mangler" noen funksjoner som kan være greie å ha? skal ikke i noen 800hk bil bare så det er sagt=) F O R D Føck'd On Race Day Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Detsom greia er at prisen er meeeeget fin og jeg vet at alt virker:) det jeg tenkte på er om den "mangler" noen funksjoner som kan være greie å ha? skal ikke i noen 800hk bil bare så det er sagt=)Den mangler ingenting du har bruk for! 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts