Jump to content

Trenger BB LAMBDA


sierraTIC

Recommended Posts

Da er tiden kommet til at jeg mangler kun BB LAMBDA før sierran er på veien. Har noen en bb lambda liggenes ? Evt hvor kan jeg få tak i en som funker bra men er også billig..

 

Trenger noen til å skifte kanaler å buer på sierran min. Send pm ang hvor mye du ska ha betalt for jobben

Har alt nytt liggenes

Link to comment
Share on other sites

Da er tiden kommet til at jeg mangler kun BB LAMBDA før sierran er på veien. Har noen en bb lambda liggenes ? Evt hvor kan jeg få tak i en som funker bra men er også billig..

 

Trenger noen til å skifte kanaler å buer på sierran min. Send pm ang hvor mye du ska ha betalt for jobben

Har alt nytt liggenes

 

Jeg har en BBL orginal en fra cossien min som jeg har byttet ut med bredbånds lambda. funket sist jeg brukte den visst jeg kan finne den. ta kontakt visst du er intresert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en BBL orginal en fra cossien min som jeg har byttet ut med bredbånds lambda. funket sist jeg brukte den visst jeg kan finne den. ta kontakt visst du er intresert.

 

Hvis det er orginal lambdaen er det vel bare Smallband, ikke Wideband/BBL ?

Edited by Anders Kverneng
Link to comment
Share on other sites

Helt riktig Anders, er ikke noe bredbåndslambda orginalt på Cosworth.

Er en sonde som går på smalbånd. Kan ikke brukes sammen med et bredbåndslambda-meter.

 

Bredbåndslambda (forkortet til bbl) må ikke forveksles med vanlig lambdasonde. (smalbånd)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Han gjør lite med bare en bbl sonde, ettersom en bbl sonde trenger en enhet for å tolke signalet før det kan brukes til noe fornuftig.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Har ekstrasprutet ditt innebygd bbl controller? I så fall er det ganske uvalig.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Hei

har en helt ny BBL sonde tilovers

600kr inkl frakt

97009226

 

 

Han gjør lite med bare en bbl sonde, ettersom en bbl sonde trenger en enhet for å tolke signalet før det kan brukes til noe fornuftig.

 

Har en LC-1 uten sensor, dersom den sensor Raymond har ser slik ut:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bosch-057-W...3A1%7C72%3A1171

 

Så går det greit.

Den jeg har er klipt ca 20cm fra boks, men har en snau meter med original 7-leder. Kan evt. lodde/krympestrømpe. Kalibreringsbryter, programvare, kabel til pc og diode følger ikke med.

500kr. +frakt.

Da har du brukt snart 1200kr. og er ikke i mål.

Med dagens kurs får du en ny komplett levert på døra for 1560 kr. inkl moms.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate-Mo...65%3A2%7C39%3A1

 

Mvh. Heiki -dagens dårligste selger. ;)

Edited by heaamodt
Link to comment
Share on other sites

du burde sette olje kjøleren din foran espen .

 

låver deg at det kommer til å bli for varmt !

Har laga egen kanal opp til kjølern og jeg fikk tips om å settan der. Finns ikke plass forran :wacko:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate-Mo...65%3A2%7C39%3A1 er detta den jeg trenger da ?

 

Har ekstrasprutet ditt innebygd bbl controller? I så fall er det ganske uvalig : Kjører med piggyback og boch dyser :) ikke noe ekstra sprut

Edited by sierraTIC
Link to comment
Share on other sites

Kjører med piggyback og boch dyser :) ikke noe ekstra sprut

 

Hehe. Om det var programerbart piggyback eller ekstra sprut var da egentlig ikke det vesentlige i spørsmålet da :P

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...