Jump to content

he he he billig


Guest wolf racing

Recommended Posts

Guest wolf racing

he he he var på hoggeren i dag for og finne meg et panster,og da fikk jeg øye på en sierra sedan med full cossi styling,front,bak,skjørt,4x4 panster og grill og bak lykter..så jeg begynnte og plukke med meg,så skulle jeg betalle ,jeg regna jo med at han hoggeren vistte hva det var <_< ,men nei da :D ..betalte 1500k for alt :lol: ha ha ha skal også ned imorgen og hente senke sett og seter recaro.....

Link to comment
Share on other sites

Må si at du var skikkelig heldig her, wolf racing!! :)

[12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk]
[06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016]
[05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016]
[06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015]
[13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn  --> solgt mai 2015]
[03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013]
[03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009]
[98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007]
[92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006]
[93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert i 2002 - savner denne bilen]

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
hvor var dette da? åssen motor satt det i bilen da? :)

det var på huggeren i østfold......snakket med huggeren i dag ,så spurte jeg om hvorfor den var skrotet...bilen var jo blod strøken :( ...huggeren fortallte at det var en gammel man rundt 60 år som hadde skrotet den pga motor havari :o ..det var en doch motor..gått 140000km i følge speedometert...

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
Bare skjørtene er verdt 1500,-

har begynnt og pusse ned fangre og skjørt....seter og dørtrekk er montert alt :P myligens jeg skal kvitte meg med skjørter..av den nye typen(RS)

Link to comment
Share on other sites

Guest sircossie

Hei. Jeg har en kompis som driver med lakkering, ganske gunstige priser også. Rundt 15 for hel lakkering med sifte av farge, billigere vist samme farge. Muligens langt unna da men. Møre. Meget gode resultater også. Jeg lakka bilen min der forrige uke, blei bra det..

Link to comment
Share on other sites

Guest wolf racing
hvor mye selger du skjørtene for? bare lurte liksom... hvor mye kommer du til å bruke på lakking av fangerne dine?

skal betale 2000 for lakk på alt men da er det ferdig pusset og sparkla da....gleder meg som en liten unge til og få det på ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Bare skjørtene er verdt 1500,-

har begynnt og pusse ned fangre og skjørt....seter og dørtrekk er montert alt :P myligens jeg skal kvitte meg med skjørter..av den nye typen(RS)

LATTERLIG heldig du er.. haha.. :rolleyes: bare spart cirka 7000,-kr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...