Guest darksoul Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 På gamle "gode" arb bilen min (pajero '86 mod 2.3 td) ha eg no fått problem med å få start med startmotoren... Startar kjapt på gir... Kjøyre bilen varm etter å ha teke han på gir og han starta fremdeles ikkje på startaren... Snurra som **** på startaren og kjem ein del dieselrøyk ut eksosen men fyre ikkje... mine tippingar mens eg sit her med ei øl i handa er: 1. Dieseltrykk2. Lekasje i dyser mm slik at han syg falsk luft3. Generelt jalla bil som har rusla langt over 400k so e mett av daga. Game on Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 (edited) jeg ville tippa på glødeplugger, eller diesel pumpa da :/ Edited June 22, 2009 by Cossyman85 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 skru ut dysene og få disse trykktesta skjekk også glødepluggene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Monter en 2,5 fra L300 du. 2,3 motoren er en drittmotor, og blir som regel skiftet ut med overnevnte når det blir problemer. Du må bruke svinghjul fra den motoren som står i nå da. Ettersom mange har gjort det før deg er det ingen problem å få det godkjent heller - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darksoul Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Monter en 2,5 fra L300 du. 2,3 motoren er en drittmotor, og blir som regel skiftet ut med overnevnte når det blir problemer. Du må bruke svinghjul fra den motoren som står i nå da. Ettersom mange har gjort det før deg er det ingen problem å få det godkjent heller Tenkte eg ikkje skal legga so mykje tid i denne bilen då eg egentleg ikkje treng han lenger... Men vis da kun var nokre småting for å få han til å fungere innanfor rimlegheitens grense vil eg behalde han til jaktbil/vinterbil! Ø- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kenneth birkeland Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Høres litt rart ut. Når du starta den lett på gir på kald motor og den ikkje starta på varm motor (og starteren går som fae*) trur ikkje eg det er glødepluggene. Nr 2 kan du vel utelukke...Dårlig komp kan vel vere årsaken eller dårlige dyser. (dårlig diesel har eg vert med på å få start problem av) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darksoul Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Høres litt rart ut. Når du starta den lett på gir på kald motor og den ikkje starta på varm motor (og starteren går som fae*) trur ikkje eg det er glødepluggene. Nr 2 kan du vel utelukke...Dårlig komp kan vel vere årsaken eller dårlige dyser. (dårlig diesel har eg vert med på å få start problem av) Han går utelukkande på den finaste farga dieselen i området! Hehe...Har ein delemotor frå ein '90 mod pajero (2.5) som eg skal røske dyser og glødepluggar av og prøve disse på han... Noko motorbyte blir mindre aktuelt å begynne med. Då sel eg han heller til nokon som prioritera å skru mits istaden for Ford... -ø- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now