Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Som sagt i topic, Felger er bestilt, lurer bare på om det er noen som har prøvd? Har 7x16 et 20 fra før å det går jo greit:)

Mvh Kjetil

Edited by ksveggen
Posted

Blir jo ikkje så langt unna escos hjul dette! Så du må nok regne med å slipe litt i plasten, hvertfall framme!

Trur nok det blir stilig når du får dem på ;)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Posted

har 8" med et 24 har slipt både plast og bendet blikk for å få plass, og da er den ikkje spesielt lav heller, du får nok plass om bilen ikkje er veldig lav og du vil modifisere litt på hjulbuer og skjørter osv. men det blir mye penere når hjulbuene blir fylt ut, en vingebil med orginale hjul ser jo nesten litt latterlig ut.....

Posted

Tror d blir rimelig tøft jeg å. Håper å få lakkert bilen innen rimelig tid:) Motor-rom ble lakkert i helga, Har og satt på nye skjermer fram så må nesten vente på felga for å se om jeg evt. må valse litt

• 3 weeks later...
Posted

Felgene kom i går, måtte selvfølgeli ut å prøve di på for å se hva som må gjøres.. ^_^

Foran:

Bilde000.jpg

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

Bilde003.jpg

Bak:

Bilde004.jpg

Bilde005.jpg

Bilde006.jpg

Bilde007.jpg

Ser jo bra ut dette :D

Posted

det såg slik ut med meg også, men det gikk greit når utbyggeren kom på og alt var på plass....

Posted (edited)

første prøvemontering så rimelig håpløst ut, men når utbygger og hjulstilling var riktig justert og skjemkanter og utbyggere var modifisert så går det akkurat,

P3060051.jpg

P3170063.jpg

P7200142.jpg

Edited by bart
Posted

Jeg har 8x17 ET15 på min, og den er ganske lav, men ingen problem med subbing. Skal space de ut bak da de stikker for langt inn.

Bak.jpg

Ikke så lav bak, er lastet med 4x4 girkasse og folk. Men omtrent så lav fram.

Side.jpg

• 4 weeks later...
Guest Gr.A rs500
Posted

Jøsses god bilen min jo, godt at den er i gode hender. :)