Guest Freetime Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Jeg var ute å sladdet med bilen min i går og tror det ble litt mye for den. Det er kanskje halparten av dette: /--o--| Jeg merker det ikke noe serlig når jeg kjører med den, men det ser jo ikke serlig bra ut og er kanskje lurt å fikse. Noen som har vært borti en slik feil før og som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Jeg var ute å sladdet med bilen min i går og tror det ble litt mye for den. Det er kanskje halparten av dette: /--o--| Jeg merker det ikke noe serlig når jeg kjører med den, men det ser jo ikke serlig bra ut og er kanskje lurt å fikse. Noen som har vært borti en slik feil før og som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre med det? Bærearmen ? Foring ? Hjullager ? Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 satser på boltene til hjullageret jeg.. skjedde noe av det samme med en stv her i byen i vinter, der hadde boltene som skrur drivakselen og hjullageret fast til bærebrua løsnet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Freetime Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Noe jeg kan se ved å løsne hjulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 når du jekker opp bilen kjenner du om hjulet er helt løst. att mutteren til drivakselen blir løs tyder på att hjullagere har ryki Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Ta av hjulet, og ta av trommelen Da skal du se fire bolter inni der som i ditt tilfelle forhåpentligvis er løse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DailyDrifter Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 hehe kjørte hjem fra sverige for 2 år siden med en dohc kombi jeg hadde, syns det var i meste laget av vind siden bilen neste gikk sidelengs bortover i 120, så stoppa vi for å se hvor mye det blåste og det var vindstille :/ , ene hjullageret holdte på å gå i oppløsning hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 jeg drev og sladda med min sierra, og sklei baklengs opp på en midtrabatt... hjula ble veldig skeive, bytta bærebroer... men det var akkurat likt... da var det den bjelken som bærebroene er festet i som var blitt skeiv... var slik at når jeg kjørte på asfalt, så om jeg traff en isflekk, så drog bakenden på bilen til siden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts