Guest rick smedsrud Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 selger min gokjente ombygde stv cosworth 4x4,bilen står uten eksos,og driver og mont lyst recaro intriør men orker ikke/gidder ikke gjøre ferdig.deler til intriørt følger med...motor har gra toppakning, men burde byttes ventiltetninger..bud mottas på 41667445. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 selger min gokjente ombygde stv cosworth 4x4,bilen står uten eksos,og driver og mont lyst recaro intriør men orker ikke/gidder ikke gjøre ferdig.deler til intriørt følger med...motor har gra toppakning, men burde byttes ventiltetninger..bud mottas på 41667445. Kanskje denne annonsen burde vært i annonsedelen av forumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 (edited) Litt tynt grunnlag til å kunne gi et seriøst bud ut ifra her synes jeg.. Edited June 12, 2009 by Per Olav 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
92cossi Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Var ikke noe særlig annonse nei.. har ikke noen bilder å litt mer info? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Informasjon som kreves i samtlige annonser Telefonnummer.Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. Prisantydning. Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes. Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.Hele modellnavnet og motorstørrelse.Årsmodell. Karosseritype, og antall dører. Kilometerstand. Farge utvendig. Girsystem, som manuell eller automat.Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. VENNLIGST REDIGER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts