Aggi Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 hei, hvor blir det av resten ev delene mine? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Rs-Heggem Posted August 1, 2009 Author Posted August 1, 2009 hei, hvor blir det av resten ev delene mine? Resten av delene dine? Er det hatthylle og gulvteppe du sikter til?? Husk på, du fikik det jeg hadde til deg. Du fikk alt annet som sitter i bilen, og duger ikke det så kan jeg betale deg tilobake akkurat det du gav.Lovet deg å sjekke etter det, men har ikke sett noe ennå.. muligens Englandstur senere i måneden..
Peder`n Posted August 19, 2009 Posted August 19, 2009 hvor mye for frontfanger og skjørt med breddere? Peder Ikke noe pris på dem?...gratis? Peder
tonyku Posted August 19, 2009 Posted August 19, 2009 Jeg vil ha bredderne eventuellt den som er forran til venstre....viss du har. -91 535i Turbo-94 530i delebil-98 E36 Touring
bazzxr4i Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Pris på front fanger og vinge??? Bjørn-Arvid Sætre alias bazzxr4i.
Rs-Heggem Posted August 22, 2009 Author Posted August 22, 2009 Ikke noe pris på dem?...gratis? Peder Hei. Sorry, men frontfanger er desverre solgt.Vinge komplett med rustfri strøken bakluke med braketter, kr 6000,-Mangler desverre noen av de pluggene til skruehullene, men kan skaffe de på ebay, eller i england. Mvh Frode. Jeg vil ha bredderne eventuellt den som er forran til venstre....viss du har. Breddere desverre solgt. Får muligens tak i et sett bra orginale breddere i kvitt. Mvh Frode
tonyku Posted August 22, 2009 Posted August 22, 2009 Hei. Sorry, men frontfanger er desverre solgt.Vinge komplett med rustfri strøken bakluke med braketter, kr 6000,-Mangler desverre noen av de pluggene til skruehullene, men kan skaffe de på ebay, eller i england. Mvh Frode. Breddere desverre solgt. Får muligens tak i et sett bra orginale breddere i kvitt. Mvh Frode Ja viss du får tak i det gi beskjed -91 535i Turbo-94 530i delebil-98 E36 Touring
Rs-Heggem Posted August 25, 2009 Author Posted August 25, 2009 Førstepost oppdatert og nedjusterte priser.
Recommended Posts