Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

har nå prøvd gt5 noen dager, men vil nok konkludere med at forza3 er et bedre spill for bilfolk

skjønner ikkje helt hva man skal med yariser demioer, 200 utgaver av mx5 og 200sx, i et bilspill

Edited by bart
  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Xbox og forza kjøpt og ligger klar for rs500 :)

Hehe, konge :)

Kjørt litt løp og solgt unna litt biler for å få råd til godbilen :)

- 1988 Ford Sierra Cosworth

Posted

Etter mye om å men så fikk jeg kopla den opp til live, men så langt har jeg ikke funne pakka :(

Noen andre som har den? finner bil pakke 6 eller 7

Kommer iløpet av dagen/kvelden, er lansering idag USA-tid - men har ikke sett noe konkret klokkeslett.

Posted

Kommer iløpet av dagen/kvelden, er lansering idag USA-tid - men har ikke sett noe konkret klokkeslett.

Aha, ja d er jo typisk.

Når du skal kjøpe oppgraderings pakke, er d d samme som wii da? sånn du betaler med kort å får igjen så så mange poeng.

Posted

Aha, ja d er jo typisk.

Når du skal kjøpe oppgraderings pakke, er d d samme som wii da? sånn du betaler med kort å får igjen så så mange poeng.

Tror pakka kommer til å koste 400 spillkroner, 86NOK eller noe. Også koster bilene uvisst antall credits.

Posted

Virker som Turn10 har problem med ett eller annet, i og med at den nye bilpakka ikke har kommet enda :(

- 1988 Ford Sierra Cosworth

Posted

hahahaha de veit sikkert ikke hvordan den skal kjøres og sikkert feil olje også de bruker:P

legg meg til på xboxen deres så kan vi spille online nick er samme som her po0key

Posted

har fått tjent inn 1 mill nå burde holde det

haha synd du har chipa din da, da kan du ikke koble deg på nettet :P

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.

- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat

Posted

haha synd du har chipa din da, da kan du ikke koble deg på nettet :P

kan da fink koble meg på nett jeg da dummen hvordan skal de vite at jeg har re programert cdrommen??? og spiller jo med orginalt spill

Posted

kan da fink koble meg på nett jeg da dummen hvordan skal de vite at jeg har re programert cdrommen??? og spiller jo med orginalt spill

hmm trodde det var en av tingene man ikke kunne hvis man chipa, att man blir banna fra serverene :P

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.

- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat