Jump to content

FMCN Autoslalom/ SS2 lørdag 27 juni 2009.


351RS

Recommended Posts

OK, da har jeg snakka med Morten (IDCN) som har treffa for Honda klubben åsså, og vi ble enige om å ta treffet SAMMEN, istedenfor å ta et på morran, og et på eftan.

 

Så da starter vi kjøringa KL 11.00 istedenfor kl 09.00 åsså holder vi på til krampa tar oss, noe som betyr kl 1900.

 

Men de som kan hjelpe til litt med kjeglevakter, bare kom fra og si fra, så blir det så bra så.

Link to comment
Share on other sites

Takk for en KJEMPEDAG FOLKENS !!!!

 

For et vær !!! Og idag var det MASSSE trøkk gitt, med flere overraskelser.

Det endte vel med over 20 biler idag, så det ble muligens noe venting, men det ble desto mer sosial. Folk var litt trege på morran, så kjøringa begynte vel ikke før nesten kl 1200. Men til gjengjeld holdt vi faktisk på til kl 1900, hehe, så folk var lystne på kjøring.

 

Jeg kommer med tider, bilder og video, men det blir ikke idag. Er en SMULE sliten etter en laaang dag, og ja jeg er rød som en hummer, hehe.

 

Vi avslutta dagen med litt grilling hjemme hos Lasse, og takker så masse Lasse for kjempegod mat, det smakte etter en lang varm dag.

 

 

Men jeg kan vel avlørte såpass at min bestetid for Ford er nå slått, og jeg er ikke bare på 2 plass, jeg ble faktisk skjøvet helt ned til 3 plass, gitt.

 

Men utrolig bra innsats av alle som kjørte, med veldig ryddig kjøring, bortsett fra en uheldig Smart Roadster eier, som bomma på 180 gradern tilbake mot start/mål og kjørte rett ut og mot et tre. Ble litt skader i fronten, men han ble så sinna , at han dro hjem med en gang. Og dette var på første runden, så det kan kanskje være greit å øke litt progressivt i løypa der.

 

Dagens blinkskudd derimot må vel være BITEGAL.no(for de som ikke har skjønt det: en omstaving av Gatebil) sitt 5 dagers prosjekt som imponerte med bare å holde hele dagen tiltross for utrolig med juling. Og sladdene satt fra første runde. Utrolig bra jobba gutter, dette er noe å bygge videre på.

Link to comment
Share on other sites

takke for et supet treff folkens ! skulle vært mere slalom i år! neste fmcn sitt treff er vel ikke før sent på sesongen igjen det nå ve?

 

noen som har noe film eller bilder fra kjøringa i går eller?

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Måtte taue capri`n hjem, men det var bare MSD boksen som hadde tatt kvelden. Prøvde med en annen boks på verksted å da starta motorn med en gang.

 

Så bra, da var det jo det du mistenkte var feil. Må ta med en i reserve neste gang, hehe.

 

 

takke for et supet treff folkens ! skulle vært mere slalom i år! neste fmcn sitt treff er vel ikke før sent på sesongen igjen det nå ve?

 

noen som har noe film eller bilder fra kjøringa i går eller?

 

Neste kjøring er allerede søndag 9 aug, så det er bare rett etter ferien.

 

For ikke å forglemme Topp 10 SS2 som er helgen 22-23 aug.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...