escortcosw Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Som topic sier hvor få tak i simmeringer escos cosw til kammaksler front,,,di på ford kosta 400 kr stk,,,,syns d va litt dyrt,,,Bor i sandefjord området...
nightking Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 burtonpower.com.. Hvis det er kun det du skal ha, så sender de i posten, og kommer løpet av 3 dager og slipper moms Ford Escort mk2 Cosworth (SOLGT)
L.P. Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 (edited) litt offtopic kanskje, trådstarter får si ifra om det ikke er gret at jeg spør i denne tråden.. Er det vanskelig å bytte disse simringene? Tror jeg må bytte på min sierra cosw. 4x4. Edited May 26, 2009 by L.P.
Escort_Cossi Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 (edited) litt offtopic kanskje, trådstarter får si ifra om det ikke er gret at jeg spør i denne tråden.. Er det vanskelig å bytte disse simringene? Tror jeg må bytte på min sierra cosw. 4x4. Eg har 2 stykker liggende. men ein enkel løysing er og stikke på tess og handle simmeringer der. dimensjonen på 4x4 er 35/52/7 Edited May 26, 2009 by Escort_Cossi Signatur.Kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.Firma-reklame eller linker til firmaer uten Klubbavtale er ikke tillatt.
L.P. Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Eg har 2 stykker liggende. men ein enkel løysing er og stikke på tess og handle simmeringer der. dimensjonen på 4x4 er 35/52/7 Okei.. Takk Er de vanskelige å bytte? evnt. hvordan gjør man det?
grcossie Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Okei.. Takk Er de vanskelige å bytte? evnt. hvordan gjør man det? Du må løyse registeret, ta av kam dreva, det beste er å ta av toppdekselet, løys de fremste lagerbukkene til kamene, vipp ut ringene og mont nye, bruk helst lager lås fra loctite eller noe liknende, da disse simmeringene har en tendens til å komme ut. Du kan og klare det uten å ta av toppdeksel, men da må du være forsiktig så du ikke lager hakk eller skader annleggsflata på utsiden av ringene, da dette kan lage lekkasje. Bruk for all del moment på lagerbukkene, ellers er det lett for at gjengene kommer opp fra toppen. Mvh Geir Rune
L.P. Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Du må løyse registeret, ta av kam dreva, det beste er å ta av toppdekselet, løys de fremste lagerbukkene til kamene, vipp ut ringene og mont nye, bruk helst lager lås fra loctite eller noe liknende, da disse simmeringene har en tendens til å komme ut. Du kan og klare det uten å ta av toppdeksel, men da må du være forsiktig så du ikke lager hakk eller skader annleggsflata på utsiden av ringene, da dette kan lage lekkasje. Bruk for all del moment på lagerbukkene, ellers er det lett for at gjengene kommer opp fra toppen. Mvh Geir Rune Okei. Takk for godt svar Noen som husker momentet lagerbukken skal trekkes til med? Om det er den/de sim ringene som er ødelagte så bytter jeg reg.reim og strammehjul samtidig, noen som vet momentet strammehjulet skal trekkes til med? MvhL.P.
grcossie Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Her er allt du trenger og masse mer, bare å gjøre klar brenneren http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now