SierraCos2wd Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Hvilken type boostcontroller/bleedventil osv bruker dere?Del deres meninger
Escort RST WRC Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Jeg har brukt Turbosmart sin kuleventil.Meget fornøyd med den, helt stabilt ladetrykk. Har også montert Turbo XS sin kuleventil på noen biler, og må egentlig si meg enda mer fornøyd med den.Siden man har enda en justeringsmulighet på den, kan hente en del mer spool up med denne.Meget stabilt ladetrykk med denne også.Blir nok en slik på meg, viss jeg ikke går over til Boostcontroller Det jeg har sett av billigventiler er rett og slett horribelt! Sykt ustabilt ladetrykk, og direkte farlig unøyaktige.. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
SierraCos2wd Posted May 24, 2009 Author Posted May 24, 2009 http://www.turboxs.com/shop_prod.php?what_category=1slik en du mener på?
EscCos Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Jeg bruker også en sånn TurboXS sak, fornøyd med den. Escort CosworthCapri MK ICapri MK III
Escort RST WRC Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Denne ja. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Guest Dre Racing@ Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 jeg har også begge, men liker turbosmart sin best
hår ball Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 kjører med en Blitz Dual Solenoid Boost Controller, og er kjempe fornøyd..var litt vrien og "komme" inni, men funker knall + mange tøffe funksjoner.. ink en gain funksjon som bestemmer spool up, peak osv..
Tore_TJ Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 kjører med en Blitz Dual Solenoid Boost Controller, og er kjempe fornøyd..var litt vrien og "komme" inni, men funker knall + mange tøffe funksjoner.. ink en gain funksjon som bestemmer spool up, peak osv.. Huff den kunne feiltolkes har dårlig humor i dag Skal prøve aem sin kontroller. Vet flere som har vært fornøyd med den
armani Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 kjører med en Blitz Dual Solenoid Boost Controller, og er kjempe fornøyd..var litt vrien og "komme" inni, men funker knall + mange tøffe funksjoner.. ink en gain funksjon som bestemmer spool up, peak osv.. Har du fått fiksa ladetrykket nå? 2wd sierra cosworth
hår ball Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Har du fått fiksa ladetrykket nå? er ikke heeelt problem fritt nei, men sliter ikke med og få opp ladetrykke lenger nei, ble en helt annen bil etter at jeg fant ut av feilen "vakum" lekasje.. mye tidligere oppspøling, mye mer krefter "slurer clutch" på 1,5bar.. men har enda et problem med ugjevnt lade trykk etter 1,4/1,5bar og oppover.. Har ikke hatt tid til og sett så nøye på den ennå.. skall bestille meg ei strammere WG fjer og litt ymse først.. og bilen går jo på 1,5 nå, så merker ikke noe til problemet heller da
torpecossie Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 kan den turboXS controlleren monteres inni bilen?? eller blir det for unøyaktig?? helst ved turbo?? 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000
fiesta_xr2i Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 har en Dual Stage fra turbosmart . Tredje øverst http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=43 Kjører lavt trykk på vinter å et klikk med bryter så er den på 1,7 bar 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Fezworth Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Har en HKS EVC EZ II boost controller på min, stabil og meget enkel og bruke.
Verstingen Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Denne ja. dette er vell ikkje kuleventilen??? trudde dette var en vanlig bleed ventildenne "fiesta-xr2i" refererer til er vell kuleventilen hvertfall sånn eg har ESCORT COSWORTH 94. MOD . Solgt Ford Focus RS 2010 Mod . "enten du tror du kan,eller du tror du ikkje kan.....så har du rett" HENRY FORD !
Escort RST WRC Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Er en kuleventil det jo.Slakker av fjæra helt så hører du at kula ligger løst inni ventilen. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Verstingen Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 okay.kan vere de ,men har dårlig erfaring med den,fikk ustabilt ladetrykk. har bedre erfaring med den andre eg. ESCORT COSWORTH 94. MOD . Solgt Ford Focus RS 2010 Mod . "enten du tror du kan,eller du tror du ikkje kan.....så har du rett" HENRY FORD !
Escort RST WRC Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Fungerer UTMERKET de ventilene der når alt er på stell Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Escossie Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 jeg har kjørt med den turboxs på flere bilen inkl sierran og jeg må si meg meget fornøyd med den i allefall
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now