Janna Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Har fremdeles ikke rotet meg til å lufte! hehe Men den "bryteren" (eller hva det er). Den som sitter på termostathuset, er det følern/giver?! Byttet ihvertfall den uten hell. Kan det være luft i systemet/instrument som er gåen? Du har allerede blitt fortalt at du må lufte, så hvorfor ikke bare få det gjort i stedet for å spørre om det samme igjen? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Øggi Posted May 27, 2009 Author Posted May 27, 2009 Har fått luftet i dag, og det så ut som at det bedret seg mens den stod på tomgang. Etter luftinga gikk den etterhvert opp til toppen av M, mellom R og M.Skal få kjørt litt i morgen, så får me sjå
Torgeir B Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Kan vere noe så enkelt som att selve måleren i instrument panelett ikke funker orntlig.Vis nakker tross alt om en gammel sierra. 86 3dr IS
Øggi Posted June 1, 2009 Author Posted June 1, 2009 Joda. Men det var ikke den origiale som satt i (den originale virka heller ikke). Men jeg fikk luftet, satt på plass den gamle igjen. Tror det kanskje var dårlig kontakt / luft som var problemet. Etter jeg satt på det gamle, fikk festet alt bak der ordentlig og luftet, så virket det. Virker bra nå, og godt er det
Recommended Posts