Guest Monz Posted May 29, 2009 Share Posted May 29, 2009 (edited) det her skal ingen ende ta,er vel ikke noen som har en cosworth snurre liggende som skal bortover?? min har nemlig begynt og blaase ut blaaroyk etter gasspaadrag naar jeg bremser paa giret og gir gass igjen... typisk!!! edit: tar med en snurre ekstra selv;) Edited May 29, 2009 by Monz Link to comment Share on other sites More sharing options...
brakka Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Dette var moro. Skal ihvertfall pröve igjen. jeg velger meg april Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Har skikkelig turistskille etter dagen. Litt skuffende oppmøte, men de som kom fikk hvertfall kjørt seg fornøyde tror jeg Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted May 30, 2009 Author Share Posted May 30, 2009 Da er resultatene her: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=50977 Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted May 31, 2009 Author Share Posted May 31, 2009 Må forøvrig bare få takke folket for en fin dag med kjempeflott vær. Det var stort frafall denne dagen, og flere av mine favoritter uteble, men det endte vel opp med 12 biler og litt flere sjåfører.Ble litt fumling før vi kom i gang, men dette var ventet da vi ikke fikk begynt med noe før Honda klubben var ferdig. Så det ble vel nesten kl 1500 før vi fikk starta. Det var vel litt fram og tilbake med de første bilene utpå om hvor løypa gikk nå, tiltross for gjennomvisning på forhånd, hehe. Men det ordna seg etter hvert. Og jeg tror det er første gang vi har hatt startkø helt til vi stengte, så folket var ivrige etter å kjøre. Gode gamle Anders(And) dukka åsså opp, og som den engel han er tok han seg av tidtakinga, sånn at jeg fikk tid til andre ting, bla. konvakt. Dagens overraskelser var nok Hege med sin Focus RS som satte dagens beste tid i klasse 2, og dette med nyinnkjøpt bil, meget bra.Ellers må jeg bare nevne broderns enorme Buick. Dette er altså 2,2 tonn, 5,6 meter lang, 2,02 meter bred, 7 seters koloss med automat, originale bremser, og forbausende originalt understell ellers, som klarte den(i mine øyne) utrolige tiden på 1.15.0. Og dette var også første gang han både kjørte noe slik løype i det hele tatt, og i det hele tatt testet bilen på en slik måte. Jeg bøyer meg i støvet, hehe, og jeg tror det var flere som ble overrasket der gitt. Og den har SEFF ALT av luksusutstyr. Det er vel ingen tvil om at dette er den største og tyngste bilen noensinne i SS løypa. Og siden alle favorittene uteble, ble det opp til meg og sette ny bestetid i den nye SS2, noe som jeg klare på første runden!! Så da vet dere hva dere har å sukte etter. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Må forøvrig bare få takke folket for en fin dag med kjempeflott vær. Det var stort frafall denne dagen, og flere av mine favoritter uteble, men det endte vel opp med 12 biler og litt flere sjåfører.Ble litt fumling før vi kom i gang, men dette var ventet da vi ikke fikk begynt med noe før Honda klubben var ferdig. Så det ble vel nesten kl 1500 før vi fikk starta. Det var vel litt fram og tilbake med de første bilene utpå om hvor løypa gikk nå, tiltross for gjennomvisning på forhånd, hehe. Men det ordna seg etter hvert. Og jeg tror det er første gang vi har hatt startkø helt til vi stengte, så folket var ivrige etter å kjøre. Gode gamle Anders(And) dukka åsså opp, og som den engel han er tok han seg av tidtakinga, sånn at jeg fikk tid til andre ting, bla. konvakt. Dagens overraskelser var nok Hege med sin Focus RS som satte dagens beste tid i klasse 2, og dette med nyinnkjøpt bil, meget bra.Ellers må jeg bare nevne broderns enorme Buick. Dette er altså 2,2 tonn, 5,6 meter lang, 2,02 meter bred, 7 seters koloss med automat, originale bremser, og forbausende originalt understell ellers, som klarte den(i mine øyne) utrolige tiden på 1.15.0. Og dette var også første gang han både kjørte noe slik løype i det hele tatt, og i det hele tatt testet bilen på en slik måte. Jeg bøyer meg i støvet, hehe, og jeg tror det var flere som ble overrasket der gitt. Og den har SEFF ALT av luksusutstyr. Det er vel ingen tvil om at dette er den største og tyngste bilen noensinne i SS løypa. Og siden alle favorittene uteble, ble det opp til meg og sette ny bestetid i den nye SS2, noe som jeg klare på første runden!! Så da vet dere hva dere har å sukte etter. Var mektig imponert over buicken, står repsekt av den. og selvsagt grandisen din, nydelig både bil å lyd. Synes dere som arrangerte å styret dette fortjener skryt, bra gjennomført, å alt var på styr.Første gang jeg har kjørt på bane på sommern, og hvis det er like bra hver gang, kommer jeg til å møte på alt av treff fremover, Per-Joar Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 hallo. dette her så jo ut som en knall dag det folkens . som jeg SKULLE vert med på men nei da... måtte F.A.A.N meg være hjemme å ordne til komfirmasjon hos svigers vett. makan! var så forbanna den lørdagen at det finnes ikke ord. hadde sierran klar torsdags natta jeg da. nye slics og med nye stab stag rund baut. nye coilovers med asfalt oppsett å full pakke! virkelig klar for å piske gamle (og nye ) forder utpå der. men så skulle jeg pakke til det jeg skulle ha med meg litt utpå fredagen. men da ble det en annel låte i heimen gitt. noe forbanna bilkjørin var ikke akktuelt nei. skulle hjelpe til med komf ****. men nå har jeg skrivi ut terminliste å hengt på kjøleskapet og gitt klar beskjed så nå er det slutt på tullet. så jeg gleder meg til neste kjøring. åssen var det å kjøre den nye bana iforhold til den gamle a folkens? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted June 2, 2009 Author Share Posted June 2, 2009 Uff ja kan tro jeg var skuffet at du ikke kom. Jeg syntes den nye løypa var mye mer moro, måtte konse mer, var ikke bare å dure gjennom, og det er mye og hente på eks 360 gradern. Mange tok den helt ut der, hehe, men som både Hege og jeg beviste, var det mye bedre å ta den litt rolig og trang. Blir moro å se hva tidene ender på før året er over. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Fikk heller ikke tatt turen grunnet bilsalg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts