Guest oddi Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 Noen som har enn cosworth frontfanger i glassfiber til salgs?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josteino Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 Noen som har enn cosworth frontfanger i glassfiber til salgs?? Hva slags Cosworth? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oddi Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 Hva slags Cosworth? Gikk litt fort i svingene der Sierra vingebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2158408 Denne karen har en original vingebil fanger og bakfanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oddi Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2158408 Denne karen har en original vingebil fanger og bakfanger Takk, Takk Men har ikkje så lyst på orginale fangere. Pga vil ikkje øydelegge di Har ein sierra 3 dør som eg har bredda 7 cm framme og 8 cm bak, så eg må modifisera fangerene litt Trur det blir lettest i fiber da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Takk, Takk Men har ikkje så lyst på orginale fangere. Pga vil ikkje øydelegge di Har ein sierra 3 dør som eg har bredda 7 cm framme og 8 cm bak, så eg må modifisera fangerene litt Trur det blir lettest i fiber da... sender deg en PM til en som har en sån liggene.. Hør med han så får du sikkert kjøpe den:) Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oddi Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 sender deg en PM til en som har en sån liggene.. Hør med han så får du sikkert kjøpe den:) Glimrende Han hadde liggende ja, så gjekk i boks det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Nice.. det var bra du fikk tak i Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts