bige Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Escort Cosworth Motor 2,5 L, T04 Lader, Steuergerät - 515PS/699,7NMVerkaufe einen 2,5l Motor von Fa. Suhe, kpl. modifiziert von Fa. Gabat mit starken Stehbolzen, starker Kopfdichtung, scharfen Nockenwellen und einstellbaren Nockenwellenrädern alles Fa. Gabat, mit Krümmer und kompletter Ansaugbrücke incl. Düsen + T04 Racing-Lader von Fa. Gabat incl. Ladeluftleitung zum RS500 LLK + Steuergerät mit entsprechender Programmierung von Fa. Gabat. Komplett einbau- und fahrfertig. Alles techn 1a, ohne Mängel und mit Belegen. Leistungsbericht mit 515PS und 699,7 NM vorhanden. Nur komplett zu verkaufen. Evtl. mit RS500 LLK und Charge-LLK(Wasser-LLK). Bitte nur ernstgemeinte Anfragen.Jochen <JL@langenbucher-automobiles.com>- am Dienstag, 01 Februar, 2005 um 12:00:48
Guest cossi Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Dårlig effekt til å være en 2,5liter. Det finnes jo cosworth motor på 2.0l med 770hk/850nm fra ifjor, og det skal bremses en 2.0l imorgen som mest sansynelig vill passere 800hk.
bige Posted February 6, 2005 Author Posted February 6, 2005 Dårlig effekt til å være en 2,5liter. Det finnes jo cosworth motor på 2.0l med 770hk/850nm fra ifjor, og det skal bremses en 2.0l imorgen som mest sansynelig vill passere 800hk. den med 800 hk . er det den med ketchup flaske effekten , ( kommer ingen ting - kommer ingen ting - og der kom alt ) og kun kjørbar på bane ??
Guest sh0rty^ Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Dårlig effekt til å være en 2,5liter. Det finnes jo cosworth motor på 2.0l med 770hk/850nm fra ifjor, og det skal bremses en 2.0l imorgen som mest sansynelig vill passere 800hk. den med 800 hk . er det den med ketchup flaske effekten , ( kommer ingen ting - kommer ingen ting - og der kom alt ) og kun kjørbar på bane ?? Hahaha, nice
Guest cossi Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Synes du wrc-escorten går dårlig???(merkelig om du synes det, ettersom den har 400hk ved 3800rpm, og 770hk ved 7200rpm)Samme motorbygger, samme elektronik, nesten samme turbo........... toppen har blitt modifisert litt anderledes. Planen er att dette skal gi mer effekt.Tror heller du skal kjøpe den 2,5l din hvis du vill ha ketchup effekt. ler høytHadde det vært samme motorbygger som Ruud laget sine motorer hos, så hadde det jo vært ketchup effekt, men det er det ikke.Morgendagen vill vise hva den gir Du har ikke noen bremsepapirer på den 2,5l som skal være så grom?
GulenPower Posted June 8, 2005 Posted June 8, 2005 Eg kan ikkje skjønne at dei Cosworth motorane med 780-800 hk e holdbare. Visst dei då køyrer på bane med den effekten så vil jo ting begynne og ryke. Og då koster jo det hakket meir for delar, enn om du køyre ein vanleg Cosworth.
Guest mountune Posted June 9, 2005 Posted June 9, 2005 Jan Øyvind kjørte den svarte cosworten sin med 658 hk ein heil sesong,uten at han hadde motor ras..Å den kan du sei blei brukt ja
bige Posted June 9, 2005 Author Posted June 9, 2005 Handle deg motor bige ?<{POST_SNAPBACK}>Etter gårsdagen blir det nok ny girkasse og aksel til front diff . Men jeg holt audien til jeg la inn 3 gir , da smalt det . akselen ønsket og besøke sving hjulet . stort pent hull .
RHeskja Posted June 9, 2005 Posted June 9, 2005 2.5literen er de oppborra 200blokk eller noe helt aent? trodde ikke de gjekk ann å borre opp så mye...
Guest Ford Gnomen Posted June 11, 2005 Posted June 11, 2005 Veiv med lengre slaglengde. Enkelt å greit, men mindre turtall gjerne...
Syvers Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 Er nesten ingen som kjører med det hk anntallet dem benker bila sine til,
Guest Mr.Escort Posted June 14, 2005 Posted June 14, 2005 Jan Øyvind kjørte den svarte cosworten sin med 658 hk ein heil sesong,uten at han hadde motor ras..Å den kan du sei blei brukt ja <{POST_SNAPBACK}> han skal jo selge motoren sin for over 180k...lagd av gull den eller?
capri-rs Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 trur vel ikkje det er gratis å bygge grom motor vel?i så fall kan du bygge en til meg "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you.
Guest Mr.Escort Posted June 16, 2005 Posted June 16, 2005 er ikke enig med deg der syvers....får sikkert bygd noe vassere enn den motoren der for en god del mindre kr...
bige Posted June 17, 2005 Author Posted June 17, 2005 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...ssPageName=WDVW
Syvers Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Mr escort vet du hva alt koster eller ? jeg har selv bygd bil og det blir altid dyrere en du har regna deg frem til og vanlige 4-450 hk motorer går for 12-130 000 kr
Syvers Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Men jeg skal være ærlig å si at jeg hadde ikke giddet å kjøpt den motorn for 180 000 hehe
HUSNES MOTORSPORT Posted June 22, 2005 Posted June 22, 2005 Men jeg skal være ærlig å si at jeg hadde ikke giddet å kjøpt den motorn for 180 000 hehe <{POST_SNAPBACK}>Ein kompis av meg har nett bremsa 552hk og 654nm på 98bensin hos vs motor. motoren e bygd heima i garasjen med standar råder, maskinerte org stempler osv total kostnad motor 70000kr med sm2 og Ts 04 turbo. heimalaga plenum og grenrør so mulighetene er der
RS 1000 Posted June 23, 2005 Posted June 23, 2005 Ja den diskuteres på forumet under generelt her : http://www.trim-4-eldre.com Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now